Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Hvorfor ble den solgt til bare 12000 :o ? Såg jo grei ut den med mye utstyr? Bare fått på eurofangere :)

Det ny eier ikke envner (som forrige eier skrev i annonsen sin) er det at den skal inn på eu nå om en mnd el to. å det måtte vel byttes en del rør under i form av bensinrør og bremserør osv.

 

(men det kan jo hende at ny eier har byttet dette på de 2-3 dagene han har eid den, men tviler da han ikke har nevnt noe om det)

 

 

å forrige eier oppga hk til 169 på 533`n og ny eier har oppgitt hk til 230.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ny eier har jo ombygd den ganske bra! fra 5er til 3er... :P

 

Er forøvrig han jeg har kjøpt Jaguar og S-klassen av samt solt Alfaen og 7serien til....Er jo dette han lever av... kjøpe billig selge dyrt...Problemet er vel når det kommer til slike "entusiast"biler... alle vet hva de ble solgt for og hva de er verdt... en som ikke vet noe om en slik bil kommer aldri til å betale 34000kr for en gammel sliten 5er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo sånn man gjør penger! kjøper billig selger dyrt, Ikke noe  vits å henge ut selger for det!

jeg kjøper kupp heletiden og selger til normalepriser!

 

Synes det nå er litt rart jeg da, med to like biler over hverandre på finn, da første er beskrevet med div feil osv , å ny annonse fra en som har kjøpt den og lagt på 22 tusen uten å nevne feil på bilen å ikke minst nå er jo en 3 serie i annonse overskriften å annet HK tall, er liksom alle de små tinga jeg reagerer på ,hehe

 

å som jeg sa i første post, hele cluet var vel at man kunne kansje ventet til forrige eier hadde slettet annonsen sin, er et rimelig dårlig salgstriks å ha tidligere annonse med MYE lavere pris og div feil og mangler beskrevet som referense rett over.  men jeg driter i det synes bare det var litt "festelig"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har sagt at det var forrige eieren som solgt denne til riktig pris? Hvem bestemmer dette? Dere?

 

Hvorfor ble den solgt til bare 12000 :o ? Såg jo grei ut den med mye utstyr? Bare fått på eurofangere :)

 

I følge Vegvesen.no tidligere i dag hadde den stått på samme eier siden 2004, ikke omregistrert enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...