Shattered Skrevet September 17, 2014 Share Skrevet September 17, 2014 Du tror kanskje ikke det var hele poenget med min post? Viktig å understreke noe flere ganger -Erik- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telcontar Skrevet September 17, 2014 Share Skrevet September 17, 2014 Sånn passe overpriset (nærmere nybilpris) http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=51754673 Da var annonsen slettet gitt. Var en 2011 X3 til 659k. Ok utstyrt, men svindyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet September 18, 2014 Share Skrevet September 18, 2014 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=51755036&searchclickthrough=true HAHA , denne E28 533 USA utgaven ble solgt for 12,000 for et par tre dager siden, og ny eier har tilsynelatende ikke gjort noe med den , men har lagt på 22.000 å forlanger 34.000,hehe kunne jo kansje venta til forrige eier hadde fått sletta annonsen sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 18, 2014 Share Skrevet September 18, 2014 Hvorfor ble den solgt til bare 12000 ? Såg jo grei ut den med mye utstyr? Bare fått på eurofangere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet September 18, 2014 Share Skrevet September 18, 2014 Hvorfor ble den solgt til bare 12000 ? Såg jo grei ut den med mye utstyr? Bare fått på eurofangere Det ny eier ikke envner (som forrige eier skrev i annonsen sin) er det at den skal inn på eu nå om en mnd el to. å det måtte vel byttes en del rør under i form av bensinrør og bremserør osv. (men det kan jo hende at ny eier har byttet dette på de 2-3 dagene han har eid den, men tviler da han ikke har nevnt noe om det) å forrige eier oppga hk til 169 på 533`n og ny eier har oppgitt hk til 230. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 18, 2014 Share Skrevet September 18, 2014 Er jo sånn man gjør penger! kjøper billig selger dyrt, Ikke noe vits å henge ut selger for det!jeg kjøper kupp heletiden og selger til normalepriser! Saltkjelen, StigJ og -Roger- reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 18, 2014 Share Skrevet September 18, 2014 Hvem har sagt at det var forrige eieren som solgt denne til riktig pris? Hvem bestemmer dette? Dere? Saltkjelen, -Roger- og Johnny Bravo reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 18, 2014 Share Skrevet September 18, 2014 Men ny eier har jo ombygd den ganske bra! fra 5er til 3er... Er forøvrig han jeg har kjøpt Jaguar og S-klassen av samt solt Alfaen og 7serien til....Er jo dette han lever av... kjøpe billig selge dyrt...Problemet er vel når det kommer til slike "entusiast"biler... alle vet hva de ble solgt for og hva de er verdt... en som ikke vet noe om en slik bil kommer aldri til å betale 34000kr for en gammel sliten 5er... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 18, 2014 Share Skrevet September 18, 2014 Hvem har sagt at det var forrige eieren som solgt denne til riktig pris? Hvem bestemmer dette? Dere? Jeg syns fortsatt den var greit priset jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet September 18, 2014 Share Skrevet September 18, 2014 Ingenting galt med å kjøpe billig og selge dyrt, men jeg hadde hvertfall brukt en time eller 2 og støvsugd/vasket den før jeg hadde lagt den ut på nytt.. hehe Skulebollen og eriksen76 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet September 18, 2014 Share Skrevet September 18, 2014 Hvem har sagt at det var forrige eieren som solgt denne til riktig pris? Hvem bestemmer dette? Dere?Ble vel sagt forrige eier solgte den veldig billig Alle vet jo at selger bestemmer prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet September 18, 2014 Share Skrevet September 18, 2014 Er jo sånn man gjør penger! kjøper billig selger dyrt, Ikke noe vits å henge ut selger for det! jeg kjøper kupp heletiden og selger til normalepriser! Synes det nå er litt rart jeg da, med to like biler over hverandre på finn, da første er beskrevet med div feil osv , å ny annonse fra en som har kjøpt den og lagt på 22 tusen uten å nevne feil på bilen å ikke minst nå er jo en 3 serie i annonse overskriften å annet HK tall, er liksom alle de små tinga jeg reagerer på ,hehe å som jeg sa i første post, hele cluet var vel at man kunne kansje ventet til forrige eier hadde slettet annonsen sin, er et rimelig dårlig salgstriks å ha tidligere annonse med MYE lavere pris og div feil og mangler beskrevet som referense rett over. men jeg driter i det synes bare det var litt "festelig" eriksen76 og -Roger- reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet September 18, 2014 Share Skrevet September 18, 2014 Enig der Stig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet September 18, 2014 Share Skrevet September 18, 2014 Er jaggu solgt igjen og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet September 18, 2014 Share Skrevet September 18, 2014 Hvem har sagt at det var forrige eieren som solgt denne til riktig pris? Hvem bestemmer dette? Dere? Hvorfor ble den solgt til bare 12000 ? Såg jo grei ut den med mye utstyr? Bare fått på eurofangere I følge Vegvesen.no tidligere i dag hadde den stått på samme eier siden 2004, ikke omregistrert enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå