Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=54051900

Er denne virkelig verd 42,000 kr? Med tanke på at det bare er en 520i? :unsure:

Bare en 520? Er det noe galt i å kjøre 520 også nå.... :P (Spøk)

Men bilen var jo hel og pen, hvis han får noe i nærheten av dette så må jeg jo si at dette tegner bra for min 520 da. Jeg har jo bla Skinn, stor klima, automat, elvinduer, setevarmer og hengerfeste som denne ikke har ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en 520? Er det noe galt i å kjøre 520 også nå.... :P (Spøk)

Men bilen var jo hel og pen, hvis han får noe i nærheten av dette så må jeg jo si at dette tegner bra for min 520 da. Jeg har jo bla Skinn, stor klima, automat, elvinduer, setevarmer og hengerfeste som denne ikke har ;)

Hehe, neida :P Er ikke noe galt med 520i, men det er jo liksom en litt "svak" modell (hvis man ser bort ifra 518i) :D Har liksom sett 525i og 535i til lavere pris og ikke i så mye værre stand. Men jeg har selv tenkt å kjøpe 520i som førstebil da jeg vil tro 192hester blir litt "for mye" for fersk sjåfør.

Den bilen som jeg linket til er helt strøken ja, den var forøvrig for salg (forrige eier da) for kanskje 2 mnd siden, da til rundt 32k eller noe. De få E34 som virkelig var strøken ut av de som lå til salgs på finn pleide å ligge på rundt 28,000-37,000 kr, så 42 hørtes litt mye ut :P

Men interiøret som er i denne er jo ganske greit også, og jeg personlig vil heller ha manuell enn automat, så.. Men ja, jeg vil tro du hadde fått en grei pris for din også hehe.

Endret av DanielStance
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må vel være en kjempe god pris dersom bilen faktisk er i den standen selger beskriver.

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=54077294&searchclickthrough=true

 

Denne lå ute for noen dager siden for 7000,- + reg fra en kar i Drammen mener jeg å huske? Han skrev iallefall i annonsen at bilen hadde vært på verksted å fått beskjed om at bakstillingen måtte repareres med prisanslag på 25 000,-. Kan tyde på at bilen har subframe disaster på måten han beskrev det. Nå vet ikke jeg om den nye selgeren har reparert dette, men sikkert greit å være obs på det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne lå ute for noen dager siden for 7000,- + reg fra en kar i Drammen mener jeg å huske? Han skrev iallefall i annonsen at bilen hadde vært på verksted å fått beskjed om at bakstillingen måtte repareres med prisanslag på 25 000,-. Kan tyde på at bilen har subframe disaster på måten han beskrev det. Nå vet ikke jeg om den nye selgeren har reparert dette, men sikkert greit å være obs på det

Var ikke det bare et problem som tidligere årgang av e46 m3 hadde? Viste ikke at vanlige e46 hadde det problemet :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et ganske kjent problem på alle "vanlige" e46. Ble fikset fra BMW i april 2000, så om man handler en 2001-modell er man "trygg". Det har vært tilfeller av dette på modeller produsert etter dette også, men det er relativt sjeldent. Kan like gjerne oppstå på en 316i som en 328i, men sannsynligheten er nok større på sistnevnte.

 

Personlig hadde jeg aldri våget å kjøpt en e46 eldre enn 2001 grunnet dette, med mindre det har blitt utbedret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...