Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Er ikke det gamlebilen til Ivrig86?? Eller noe slikt?

Gamle min ja. Prisen har han satt høy siden 99 prosent av folk Idag har noe drit i innbytte. Så ved ren handel går den nok endel billigere ;)

Men kan samtidig slenge med at... Ja km stand er høy! MEN når det er sagt har jeg ALDRI hatt biler med sånn km stand, men den bilen kunne like greit ha hatt 100k mindre uten at du hadde tenkt over det. Bilen bærer preg av veldig bra vedlikehold og er veldig pen!!! Bilen er ekstremt god og kjøre, å girkassa er helt perfekt!! En av di diggeste bilene jeg har hatt faktisk... Å ja jeg har hatt myyyyye ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett den 520'n irl. og det er ikke tvil om at den er strøken, egentlig finere i virkeligheten spør du meg. Prisen er definitivt stiv, men skal nok se at den blir solgt. Mange snakker om at det bare er gjort "det og det" med bilen, men er et fåtall som faktisk utfører det, er ikke mange E39'er som er like i hvert fall :)

Takk takk ;) ja enig med deg... MANGE som prater men aldri fullfører ;) Å helt enig i at den er finere IRL! Jeg hadde den også til 150 men solgte den vel for 130 tror jeg det var... MEN bare en time etter den ble hentet ringte det to stykker å ville hente den for 150 å han andre var villig til å gi mere om jeg fikk kjøpt den tilbake hehe jeg la den vel og merke til 150 bare for å se egentlig :) men jeg syns den er verdt hver eneste krone! Man får ikke bygd en sånn for 150tusen uansett hva folk mener!

Med original m sport x2, like strøken og tight osv vel og merke

Endret av Ivrig86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...