Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Den motoren der er ikke mye slapp i en E46! Klart mange vil si det, fordi de kanskje har noe kvikkere, men at den er slapp, det er tull... Går ikke som en rakett, men funker allright! Den gjør 0-100 på 8.2 sekund, er det slapt? M52b20 i samme bil gjør unna dette stykket på 9.9, og da kan man vel starte å prate om slapp bil....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I skarpe, svingete veier i 50-soner o.l. og med trillefart, så føles det ikke som de mangler noe krutt, men stillestående, 0-100 sprint og med mye nedgiring i høy fart, så føles de ganske slapp og tung. En passasjer eller to, så dreper du hvert fall opplevelsen :P 

 

Men dette er jo veldig subjektivt, så blir aldri enig i en slik diskusjon. Det går alltid over til 0-100 tider og definisjoner på hva raskt er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøyal? Det er å dra den langt syns jeg. Erfaring med den motoren både fra E46 og E60.

Etter min mening er den OK til E46, og altfor slapp for E60.

Så 170 hester, sekser og manuell i en 1400 kilos bil er ikke gøyalt på svingete veier. Jeg vet ikke med deg men jeg trenger ikke M5 for å ha det gøy bak rattet, enda jeg er tilhenger av store motorer så fant jeg 320I 2,2 morsom nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

320i med m54b22 motoren er ikke den mest gøyale bilen nei. Jeg har eid en, så det vet jeg :P Motoren er helt fantastisk, går silkemykt og passer bilen bra mtp. kraft og slikt, men den er alt for seig og udramatisk til at den kan være gøyal i mine øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker dere om denne? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=54096444&searchclickthrough=true

 

Meget oppegående og lekker 325 2009 ihvertfall.

Er det kanskje noen på forumet her som har hatt den tidligere eller kjenner til litt historikk? 

 

Veldig lekker, og sikkert en digg motor :) Hadde gått langt på kort tid bare, men sikkert ikke noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...