Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

 

Har litt kjennskap til akkurat den siden den har vært eid av en i familien inntil nylig.

Rust i jekkfeste. Jekken gikk tvers imellom.

Rust i bak kant av panser.

Også mye rust rundt glassluka.

+ det som vises på bildene.

 

Den har ikke alt utstyret som er huka av i annonsa. Ikke varmeseter, el seter, xenon eller regnsensor.

 

Den har webasto, men den er kaputt.

 

Bilen ble solgt til nåværende eier for et par uker siden for 33K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt kjennskap til akkurat den siden den har vært eid av en i familien inntil nylig.

Rust i jekkfeste. Jekken gikk tvers imellom.

Rust i bak kant av panser.

Også mye rust rundt glassluka.

+ det som vises på bildene.

 

Den har ikke alt utstyret som er huka av i annonsa. Ikke varmeseter, el seter, xenon eller regnsensor.

 

Den har webasto, men den er kaputt.

 

Bilen ble solgt til nåværende eier for et par uker siden for 33K

Takk for opplysningene, da er den 100% utelukket ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden skal eg få slettet, det var så j... mye styr med importør, var dritredd for at eg ikkje skulle få penga igjen. Fikk penga igjen idag, 3mnder etter innbetaling!  så har lagt fra meg heile import greia, litt dumt da acs hjula snart er klare... treng derfor ny bil, enten en kulere bruksbil lik den 525-en over, har og sendt mail på en e46 m3 som er på finn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du vil ha den!, er noe spesielt med røde bimmere :) tror den hadde kledd en us-ish look.

 

Prisen kan eg ikke komentere noe på, men syns det er veldig irriterende med folk som setter opp prisen på bilen de kjøper eller forventer å få akkurat det samme de kjøpte den for..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du vil ha den!, er noe spesielt med røde bimmere :) tror den hadde kledd en us-ish look.

 

Prisen kan eg ikke komentere noe på, men syns det er veldig irriterende med folk som setter opp prisen på bilen de kjøper eller forventer å få akkurat det samme de kjøpte den for..

Hvorfor er det irriterende?

Hadde ikke du blitt irritert som selger hvis du hadde bestemt deg for en minstepris og fikk høre at andre satt å irriterte seg over deg for de synes prisen din er for høy?

Er da virkelig opp til selger hva han vil selge bilen sin for.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett flere gamle 3 og 5 serier på finn som har vært til salgs for lenge siden får mye lavere pris enn dem er satt til nå, og den gang var dem kanskje i enda bedre stand, lavere km og gjerne ikke gjort noe med :) men irriterende var kanskje en missledende ord å bruke i den sammenheng.

 

Men håper du er enig i at noen tror dem sitter med gull når de egentlig sitter med noe helt annet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe stemmer det ;) man får den ned til 270-280, men ville ha den nedpå 240-250, mener den låg til 250 i høst(?) er vertfall ikkje første gang den er tilsalgs.

Den har vert til salgs for ikkje så lenge siden, låg vel borti 1 år på finn.no, vett hvem som hadde den før og den blei vel solgt for rundt 240.- Han nye eieren har vel hatt den i 1,5 mnd ca ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...