Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Ikke at jeg har satt meg veldig inn i e39-priser, men var ikke den ca. dobbel så dyr som den burde være?

 

Utstyrsmessig var den heller ikke det helt store.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at jeg har satt meg veldig inn i e39-priser, men var ikke den ca. dobbel så dyr som den burde være?

 

Utstyrsmessig var den heller ikke det helt store.

 

Jo prisen var litt stiv, selv om E39 priser hopper VELDIG opp og ned. Denne var vel litt forbi E46 området også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er vel ca 3 ganger så dyr som den burde være. Den er sikkert "fin/god stand", men det finnes jo ikke utstyr. De e39ene som selges for litt penger er generelt de med full m pakke (og slik burde det være også).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fin E60/61 525d til 78 800? Jeg følger ikke med på markedet, men tror ikke det er dagligdags å komme over noe slikt? [emoji14]

Den sto vel til 168 000 nå istad. .
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, når det er pant i 6 serien på 258 723,00kr  så sitter man med litt igjen da........ :whatever:

Når det gjelder 5 serien, så er man villig til og betale, så.......... 84 093,00 kr i pant på den. Da sitter man igjen med mer. :whistle:

Men optimister trenger vi flere av :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ikke ann å feste skiltet foran, hvis man ikke fikser det "oppsettet" igjen (ikke en big deal, men mer negativt enn positivt)

Også står det i annonsen at den har 420hk, men den har 200 originalt. Hvis den ikke er godkjent ombygd, noe det virker at den ikke er, så er jo ikke dette et godt kjøp?

 

Tøff var den, men da må man riske det å kjøre ulovlig bil, og en veeeeldig lav bil.

 

Tøff var den, men ikke noe mer, fra min side ihvertfall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...