Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Det blir ikke mye gullrekke med toliters knattrediesel under panseret.... :P

Det jeg stiller med spørrende til er at Head Up ikke virker, på en så ny og forholdsvis dyr bil. Slike problemer som dette kan ofte løses med en software update, hva annet på bilen kan være forsømt da tro

Endret av Fredrik 90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sykt verditap på den 7 serien ja, wow!

 

Si den kostet akkurat 1.55 mill ny.

 

350K nå, er 1.2 mill i tap på 6 år.

 

200 000kr i året!

 

16 666kr i mnd!

 

Tenk å vite det at man taper 200 000 i året, eller at man "casher ut" 17 000 i mnd for bilen, haha, det er insane! :P

 

 

Jeg tror jeg kommer kun til å kjøpe en NY bil fra fabrikk en gang i livet, ellers alltid være 2. eier på bil etter 3-5 år. Da er største verditapet tatt og bilen er fremdeles "ny".

 

Forbeholdt at jeg får muligheten til det. Hadde så klart nesten kjøpt fra fabrikk hele tiden om jeg hadde vært styrtrik :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo være at du solgte den aaaalt for billig da :P

Og det er jo ikke straffbart å tjene på et salg vel? Alle hadde gjort det samme selv om de hadde muligheten.

Og der ble den etter kort tid justert ned med 10 000kr

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=59483422&searchclickthrough=true

Sa jo at han overpriset den sykt! Ihvertfall iforhold til tilstand på bilen, noe som ikke helt kommer frem på bilder :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Forståelig det :) Men jeg er mer at den oppfatning at bilen er verdt akkurat det kjøper er villig til å betale. Spørs jo hvor tålmodig selger er. Men det er jo ikke alltid positivt hvis de står ute for salg år ut og år inn (f.eks. en viss burgunder E39 M5). 

Men kommer jo alt an på biltype også da. Skulle jeg lagt ut Z4en min for salg er jeg fullt klar over at det kan ta laaaaaaang tid å finne en kjøper. Den er jo litt spesi og ikke så pjaktisk da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er nok sant det med at bilen er verdt det en kjøper er villig til å betale. Men hvis potensielle kjøpere får inside informasjon om tilstand om bil som ikke fremstår på bilder + hva den ble solgt for til nåværende eier, så vil mest trolig deres kjøpsvillighet reduseres ihvertfall i antall kroner. :)

Slik den er priset nå er mer "korrekt" enn hva den var. Med tanke på selve akkurat denne bilen og iforhold til "markedsverdi". Med markedsverdi mener jeg i forhold til tilsvarende modeller på markedet i dag og deres antatte tilstand og pris. :)

Din Z4 er magisk! Det er ikke denne 7 serien [emoji23]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...