Gå til innhold

Den store finn.no tråden.

Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=61547854

Tonje Bjørge sin røde e30 er til salgs.. strøken bil !

Denne har vært diskutert på Facebook. 

Den er strøken, men overpriset!

Gikk nylig en like strøken e30 318is 2 dørs til 78 000kr 

jeg tenker at hun ikke får mer enn 80 for sin bil. (det er i hvert fall mer riktig pris i forhold til hva markedet tilbyder)

Det ligger flere e30 2 dørs 325i med lavere eller lik km til 99.000   =)

Så den prisen er latterlig høy, men folk får nå prise hva de vil :)

Endret av hermanoo90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser da ut som en alwright bruksbil dette :) skulle gjerne hatt m-sport, men hey... Nytt enderør og rattdeksel, og du har en snerten liten bil :)

Denne kan vel også friste?

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=61504599&searchclickthrough=true

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne har vært diskutert på Facebook. 

Den er strøken, men overpriset!

Gikk nylig en like strøken e30 318is 2 dørs til 78 000kr 

jeg tenker at hun ikke får mer enn 80 for sin bil. (det er i hvert fall mer riktig pris i forhold til hva markedet tilbyder)

Det ligger flere e30 2 dørs 325i med lavere eller lik km til 99.000   =)

Så den prisen er latterlig høy, men folk får nå prise hva de vil :)

Heisann !  :) 

Dette her er min bil...

Bilen har vært mye påkostet den siste tiden, og er så å si strøken karosseri messig.

Interiøret er også plekkfritt.. 

Om du syns prisen er høy er det forsovidt greit, men å si den ikke er værdt mer en 80 blir for domt.

Har selv sett på de som ligger ute, å de er langt ifra like strøken som det denne er... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann !  :) 

Dette her er min bil...

Bilen har vært mye påkostet den siste tiden, og er så å si strøken karosseri messig.

Interiøret er også plekkfritt.. 

Om du syns prisen er høy er det forsovidt greit, men å si den ikke er værdt mer en 80 blir for domt.

Har selv sett på de som ligger ute, å de er langt ifra like strøken som det denne er... 

Hei Tonje =)

Jeg vet at din bil er over gjennomsnittet fin, og det du forteller er veldig bra. Ikke missforstå, synes din bil er kjempefin!

Men, du priser deg i en prisklasse der man får 325i biler med lavere km enn deg. Der tilstanden er kanskje noe lavere, men 325i kjøpene vil være mye bedre enn ditt kjøp, for du gir kun en 318 motor. Så du er godt inni 325i territorium. Da skal det noe veldig stort til, for at noen velger bort de 325ene for å kjøpe din 318.

Når det er sagt, så er bilen din verdt det markedet er villig til å betale for den =)

Men i forhold til markedet, både i Norge og utland, så er din 318 den dyreste, og da må det være lov å si at din er for høyt priset =)

120 000kr for en 318 med 217000km er ikke "verdt det" i mine øyne uansett hvor bra den er i karosseriet og hvilkt interiør/understell den har. Med mindre det er noe ekstraordinært.

Jeg sier det ikke for å være slem eller rakke ned på din bil, din bil er nydelig, men i mine øyne og mange andre sine, og i forhold til markedet så er den overpriset.

Jeg ønsker deg lykke til med salg, og får du så mye, så er det bare flott for deg, jeg eier en restaurert veteran 2 dørs 325i mtech 1 og elsker at prisene stiger :D

Endret av hermanoo90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror denne hadde vært et godt kjøp som bruksbil =) Hadde jeg vært på utkikk etter økonomisk hverdagsbil så hadde jeg nok slått til på denne =)

-Facelift.

-xenon

-komplett servicehistorikk

-ny i Norge

-hengerfeste

-samme eier siden 2009

-2002 modell

-diesel 116hk

"lav" km stand

-manuell

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=61689898&searchclickthrough=true

Endret av hermanoo90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så denne i går, enig.

Har sett en annen bil for et par dager siden, pen e39 facelift 520d med sportsskinn. Den lå til 24000,-. Nå har en bilforhandler (aplet på forumet) kjøpt den og lagt den ut for 43500,- og det tror jeg han greier å dar av helt fint ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ka e det her for nåke egentli?? E36 M3 dtm? Motor fra dtm bil eller en faktisk dtm bil??

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=61690598&sort=0&model=1.749.893&make=0.749&ref=fas

e36 m3 dtm finnes ikke såvidt meg bekjent. E36 "STW" finnes, men dette er ikke en sånn. (den har heller ikke m3 motor, og koster minimum 8 ganger så mye og er en ren løpsbil).

Jeg tipper det dreier seg om en kar som ikke vet så mye selv jeg, og tviler på at bilen er original. "original bmw carbon box". Det finnes original carbon box til s50, men den ser ikke sånn ut og har ikke MAF.

Det er mulig å ta ut en slik effekt av en s50 motor men det blir jo ikke en veldig trivelig gatemotor, ei heller å vedlikeholde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e36 m3 dtm finnes ikke såvidt meg bekjent. E36 "STW" finnes, men dette er ikke en sånn. (den har heller ikke m3 motor, og koster minimum 8 ganger så mye og er en ren løpsbil).

Jeg tipper det dreier seg om en kar som ikke vet så mye selv jeg, og tviler på at bilen er original. "original bmw carbon box". Det finnes original carbon box til s50, men den ser ikke sånn ut og har ikke MAF.

Det er mulig å ta ut en slik effekt av en s50 motor men det blir jo ikke en veldig trivelig gatemotor, ei heller å vedlikeholde.

Det var litt det her eg og tenkte men en veit aldri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...