AlexZandero Skrevet November 25, 2015 Share Skrevet November 25, 2015 ombygd men feet fargekombo syns jeg! http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=67318733&searchclickthrough=true hadde en 328i E46 i akkurat samma fargen, denne fargen gjør at skitten + groms ikke syns i det hele tatt så er jo en fin fordel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 25, 2015 Share Skrevet November 25, 2015 Den M5 der så ganske så strøken ut så lenge den er godkjent ombygd så kunne navnet mitt lett stått i vognkorte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 25, 2015 Share Skrevet November 25, 2015 Bare meg, eller så ene dempertårnet veldig rustet ut? Ellers virket den ganske strøken. Litt dugg i lykten er jo ikke akkurat unormalt. Litt slitte sting i seter osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skare1 Skrevet November 25, 2015 Share Skrevet November 25, 2015 Bare meg, eller så ene dempertårnet veldig rustet ut? Ellers virket den ganske strøken. Litt dugg i lykten er jo ikke akkurat unormalt. Litt slitte sting i seter osv. Ser mer ut som noe tectyl enn rust vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 25, 2015 Share Skrevet November 25, 2015 Så mer ut som møkk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 25, 2015 Share Skrevet November 25, 2015 Helt sikkert. Når jeg zoomer inn på telefonen, så det ut som lakken hadde begynt å boble/sprekke over den kabelen som ligger på bunn og tvers av dempertårnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexZandero Skrevet November 26, 2015 Share Skrevet November 26, 2015 Så jeg ikke før noen skarpsynte sa ifra jeg tror heller ikke det er rust men noe annet jeg la merke til var dekselet på toppen av motoren flasser litt, ingen krise men ser ut som det var lakka med sprayboks jo Ellers super bil, dugging i lykt er jo ikke akkurat vanskelig å fikse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 26, 2015 Share Skrevet November 26, 2015 Flott bil, men fet fargekombo var nå litt å ta i Sort jo ingen farge. Og det er vel heller ikke sølv Hver sin smak selvfølgelig, men dørgende kjedelig i mine øyne. HenrikSolberg og Thundercoil reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet November 26, 2015 Share Skrevet November 26, 2015 Flott bil, men fet fargekombo var nå litt å ta i [emoji14] Sort jo ingen farge. Og det er vel heller ikke sølv Hver sin smak selvfølgelig, men dørgende kjedelig i mine øyne. Er ikkje spenende kombo nei. (ser ut vinduet)Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet November 26, 2015 Share Skrevet November 26, 2015 ombygd men feet fargekombo syns jeg! http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=67318733&searchclickthrough=true hadde en 328i E46 i akkurat samma fargen, denne fargen gjør at skitten + groms ikke syns i det hele tatt så er jo en fin fordel! Den "M5"en der er ombygd av en i fredrikstad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 26, 2015 Share Skrevet November 26, 2015 Hva er "doble sideruter"? Ekstra lydisolasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 26, 2015 Share Skrevet November 26, 2015 Hva er "doble sideruter"? Ekstra lydisolasjon? Ja. Veldig støydemping, fikk på 39 og 38. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexZandero Skrevet November 26, 2015 Share Skrevet November 26, 2015 Personlig syns jeg det var ganske kul fargekombo med sølvgrå/sort, men hva de enkelte syntes er jo helt opp til dem. R4F431 RAFAEL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 26, 2015 Share Skrevet November 26, 2015 Ja. Veldig støydemping, fikk på 39 og 38. E32 også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet November 26, 2015 Share Skrevet November 26, 2015 Doble ruter sies også å være skuddsikkert mot småkaliber (9mm) også [emoji23] Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå