Gå til innhold

Den store finn.no tråden.

Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, DanielStance skrev:

Bortsett fra kjedelig farge så ser den jo helt normal ut?

Setene ser godt brukt ut, men de kan alltids byttes ut ;)

Jeg fikser ikke pre-face fronten, er grusom. Eneste pre-face fronten som er fin er coupe fronten. 

Jo, de kan alltid byttes ut, er litt orginalpolizei på interiør, er fan av at setene skal være orginale siden "alle" bytter til m3 eller andre farger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, awt skrev:

Jeg er enig ang. prisen, men tøff bil likevel, hadde ikke sagt nei takk jeg. :)

Det er en tråd på den her inne forresten.

Er nok en fin bil, absolutt:) ser etter m3 om dagen så derfor jeg stusset såpass på denne, hehe.

Har ikke skrevet på denne tråden før da jeg føler at det meste her går ut på å henge ut folk og ikke kunne diskutere saker som er relevante.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har dessverre en tendens til å bli slik, og det er ikke alltid like lett å vite hva man skal slippe gjennom og ikke.

Det er i utgangspunktet ikke ønskelig (les: ikke lov) å henge ut biler/personer bare fordi man ikke har samme smak, men å diskutere priser på en saklig måte er det ingenting i veien for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Christian Olsen skrev:

Jeg fikser ikke pre-face fronten, er grusom. Eneste pre-face fronten som er fin er coupe fronten. 

Jo, de kan alltid byttes ut, er litt orginalpolizei på interiør, er fan av at setene skal være orginale siden "alle" bytter til m3 eller andre farger.

Syns den er helt grei, jeg.

Tenkte mer på å bytte setene ut med noen i god stand da.

Men uansett, er en manuell 328i. Er ikke akkurat "hverdagskost" sånn egentlig. Men er vel ikke så spennende for de fleste her inne.

Endret av DanielStance
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, OlaDunk skrev:

Noen som har kjennskap til denne http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=70319652?

Brukbar eller styre unna?

Kjenner ikke til den. Men så hel og fin ut:) i forhold til den jeg linket til litt lenger opp så er den der ett veldig bra valg og en mye mere korrekt pris for en ombygd. Gjennomført bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Opprett ny...