Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

13 timer siden, awt skrev:

Det er sportsautomat-spaken til e6x, kunne leveres på 530i/530d og oppover.

Kan forøvrig ettermonteres uten problem på biler med mindre motor. Hadde jeg ikke hatt manuell hadde det nok vært noe av det første jeg hadde gjort, da den etter min mening ser en god del bedre ut enn den vanlige. :)

Har aldri sett den, men nå må jeg ha en slik :)
Synd den ikke var på eBay for GS skal ha 2006 kr :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Trond H. Olsen skrev:

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=82915809

En som har røykt noe han ikke skulle tror jeg.
70 lapper for en preface:shock:

står også under gi bud, men er jo en veldig fin og driftsikker kjøremaskin. Hvis den hadde vært helt rustfri og det hadde blitt gjort polering og en skikkelig innvendig rens. Samtidig som det hadde blitt tatt noen bedre bilder, så tror jeg nok den kunne ha gått for litt. Er vanskelig å prissette sånne ting over internett, spesielt når man ikke vet hvordan stand bilen er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Trond H. Olsen skrev:

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=82915809

En som har røykt noe han ikke skulle tror jeg.
70 lapper for en preface:shock:

Skamdyr, dårlig utstyrt og veldig overprisa :P Som vedkommende over er inne på, står det at han er åpen for bud, og ser ut som bilen har vært tatt i innbytte eller liknende. Men jeg ville aldri gitt så mye for en preface E39 i disse dager uansett motor... Kall meg sær :P
Likte skiltnummeret! Mitt er nesten likt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, DanielStance skrev:

Kjipt at Nordmenn har så mye imot manuell :P Kommer aldri til å klare å finne en bra E39 facelift om det fortsetter sånn som dette :lol:

Og ja den 530en der var litt dyr :P

syns automat passer bra til diesel, og manuell er fint til bensin. Automatkassen på min e46 320D facelift girer meget bra med ny olje, filter og nyeste softwaren tilgjengelig for disse. Diesel er jo fint til pendling, og personlig syns jeg automat er herlig da man skal pendle en stubb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, tennbrikket skrev:

syns automat passer bra til diesel, og manuell er fint til bensin. Automatkassen på min e46 320D facelift girer meget bra med ny olje, filter og nyeste softwaren tilgjengelig for disse. Diesel er jo fint til pendling, og personlig syns jeg automat er herlig da man skal pendle en stubb.

Funker greit med manuell også. Har ikke prøvd BMW med rekkesekser diesel og manuell, men har da vært rimelig greie de med firer motor. Men jeg har egentlig ikke bruk for dieselbil uansett :P Ganske kort vei til både jobb og skole.

Men er dårlig med manuell bensin E39 også.. Kun et par 520i haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...