Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Synes ikke det var noen upris på den 3 serien da. Rundt 90.000 kr hvis den er strøken er en grei pris. Men han trenger ikke øke prisen som han skriver, da tror jeg ikke det blir salg. Da har man 330cd alternativer å gå til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Evopower skrev:

https://www.finn.no/98297765

Denne her virket veldig bra og mye for pengene :) e39 facelift, msport manuell.

Rust på bakluke og minst 3 dører av hva jeg kan se. Spesiell farge, så du får ikke akkurat rustfri dør på bruktmarkedet uten å omlakkere. Rimelig å anta at det har rustet litt mer her og der. For all del, om man hadde tatt all rust og puttet inn en 3L så kunne det ha blitt en artig bil med manueller kasse, originalt M-sport og M-sport II understell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, E.C. skrev:

Rust på bakluke og minst 3 dører av hva jeg kan se. Spesiell farge, så du får ikke akkurat rustfri dør på bruktmarkedet uten å omlakkere. Rimelig å anta at det har rustet litt mer her og der. For all del, om man hadde tatt all rust og puttet inn en 3L så kunne det ha blitt en artig bil med manueller kasse, originalt M-sport og M-sport II understell.

Tar hellakkering på min 520d snart, så at det må gjøres på den i annonsen også ser jeg ikke på som noe problem. Vanlig e39 case.

Bilen ser ellers hel ut og kan potensielt bli skjelden vare. Var akkurat på samme tanke å sette inn en m54b30 og lakke den opp, for så å sette den bort å bruke den på godværsdager. Kommer langt med et budskjett på 100k og da har man en bil man får over 100k for når den blir veteran :)

E39 blir slik som e28 er nå, folk ser det bare ikke enda. Så det gjelder å investere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Evopower skrev:

Tar hellakkering på min 520d snart, så at det må gjøres på den i annonsen også ser jeg ikke på som noe problem. Vanlig e39 case.

Bilen ser ellers hel ut og kan potensielt bli skjelden vare. Var akkurat på samme tanke å sette inn en m54b30 og lakke den opp, for så å sette den bort å bruke den på godværsdager. Kommer langt med et budskjett på 100k og da har man en bil man får over 100k for når den blir veteran :)

E39 blir slik som e28 er nå, folk ser det bare ikke enda. Så det gjelder å investere :P

Bare 9 år til min er veteran, jeg har hatt den siden 2007 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Evopower skrev:

Kommer langt med et budskjett på 100k og da har man en bil man får over 100k for når den blir veteran :)

E39 blir slik som e28 er nå, folk ser det bare ikke enda. Så det gjelder å investere :P

Viktig å selge skinnet før bjørnen er skutt.. Det flyter over av E39 på markedet, jeg nekter å tro at de får noensomhelst status med det første. Mulig de fine eksemplarene får seg en liten boost som med E36, men ellers tror jeg ikke at man skal sette pensjonen sin i E39er.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, asv skrev:

Viktig å selge skinnet før bjørnen er skutt.. Det flyter over av E39 på markedet, jeg nekter å tro at de får noensomhelst status med det første. Mulig de fine eksemplarene får seg en liten boost som med E36, men ellers tror jeg ikke at man skal sette pensjonen sin i E39er.. 

Ja det ble nok produsert en del mer E39 enn E28, jeg angrer dog forøvrig på at jeg vraket min E28, ikke spesielt for at de kan være verdt en del i dag, men det er vel mer pga nostalgien og at E28 er en enkel bil å skru på, det er forøvrig Bmw generelt sånn sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener e39 isolert sett er en bedre bil enn e28. Og det er ikke bare bare å ratte en e28. Hadde selv en 528i og den hadde du tresmak i ræva på under langtur. 

Så om man ønsker seg en god bil for fremtiden, med sekser og manuell, samt som ikke er overpriset som e46, da gjør man et godt kjøp her. Enig i at e39 ikke er noe samleobjekt typisk 520ia 99 modell, men en strøken 530i msport får man pengene igjen for om noen år. Trenger ikke tjene flere hundre tusen på det slik som e30 m3 akkurat, men hvertall en god investering. I seg selv er bilen uansett spesiell, mht farge og manuell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, E.C. skrev:

Solid pris for en 318is med M3-optikk og fake GS-felger. Sjelden bil, men allikevel.

https://www.finn.no/98746567

Hvis det er en ekte class II er de en sjelden vare idag. Likevel er jeg enig i at den var i overkant dyr. Hvor er de originale BMW Motorsport-felgene? At det er GS-felger trekker ned.

Ellers var den pen :D 

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...