Ivrig86 Skrevet August 1, 2017 Share Skrevet August 1, 2017 On 31. juli 2017 at 2.09, DanielStance skrev: Fet E39 530D med Individual cinnamon interiør Dyr, men fortsatt fet https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=101134189 Ja liker den der! Hadde den gått 100 mindre hadde prisen kanskje vært mere realistisk hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet August 1, 2017 Share Skrevet August 1, 2017 Sikker på at du skal uttale deg om realistiske priser da Ivrig? Ivrig86 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popza Skrevet August 1, 2017 Share Skrevet August 1, 2017 23 timer siden, Solberg93 skrev: Skjedd mye med utseende siden du solgte den for 3 år siden? Flott farge! Da jeg solgte den hadde jeg kun hatt tid til å montere m-sport girspak og m3 sideskjørt. Det fulgte med m-sport ratt, lakkert m3 fanger og bakfanger. Det som er gjort etter min tid er lyktesot, spoiler, senk og felger. Står i annonsen at det er en m-sport, men det er ikke en m-sport bil. Likte Blue Atlantic fargen selv, sjelden og fin farge. BjornarHS, HenrikSolberg og Ivrig86 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet August 1, 2017 Share Skrevet August 1, 2017 ang 530d: M57 kan fint gå 500k og understellet på en 15 år gammel bil bør ha en større gjennomgang uansett om bilen har rulla 200k eller 300k om man ønsker ting 'top notch'. Karrosseriet mtp rust er nesten det viktigste. HenrikSolberg, Ivrig86 og Peak reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet August 1, 2017 Share Skrevet August 1, 2017 Nydelig individual e61 525d LCI. Kledde fargen svært godt. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=101054585 Popza reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet August 1, 2017 Share Skrevet August 1, 2017 Drømmebilen dette! Loaded Imola F10 M5 LCI https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=101277038 StigJ, BjornarHS og Ivrig86 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet August 2, 2017 Share Skrevet August 2, 2017 Hva mener folk om denne? Rart at den har stått så himla lenge nå. Er det ikke populært med cab m3, eller er det pga USA utgave? https://www.finn.no/100849936 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 2, 2017 Share Skrevet August 2, 2017 Sikkert en god blanding. Personlig kunne jeg nok hatt cab, men ikke US-bil, med mindre det er snakk om en betydelig prisreduksjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet August 2, 2017 Share Skrevet August 2, 2017 Hva er argumenter mot us bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 2, 2017 Share Skrevet August 2, 2017 @Saltkjelen oppsumerte det vel ganske greit her, men stygge reflekser på fangerene og mph-speedometer er mine hovedgrunner. Jeg vet at dette er ting som "enkelt" kan byttes, men så lenge prisen er noe bedre enn en tilsvarende europeisk bil ser jeg ikke noen grunn til å gå gjennom den prosessen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet August 2, 2017 Share Skrevet August 2, 2017 Før var det også forskjell på motorer de fikk fordi svovelmengden i bensinen der spiste opp nikasilbelegg. Ellers har de jo fått litt rare ting der borte på bl.a E36 som hadde "m3" med s52 og du fikk opp motorlampe om bensinlokket satt løst osv. Så er jo enkelte biler utstyrt med "sommerpakke" og ikke "cold climate", dette avhenger av hvor bilen kommer fra og er kanskje mindre viktig på en cab som kun brukes om sommeren, men jeg hadde hatt lyst på setevarmere og varme i speil om jeg skulle kjøre bilen på vinteren. Potensialet for å finne irriterende småting på en us-bil er i alle fall tilstedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet August 2, 2017 Share Skrevet August 2, 2017 Ja. Ser meg vel enig i alt som er nevnt her. Det meste av forskjellene på bilen jeg linker til er vel kurant å gjøre noe med. Men vil vel være tungsolgt neste gang uansett hvordan man vrir og vender på det vil jeg tro 😁 Ivrig86 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet August 2, 2017 Share Skrevet August 2, 2017 On 1.8.2017 at 19.25, Popza skrev: Da jeg solgte den hadde jeg kun hatt tid til å montere m-sport girspak og m3 sideskjørt. Det fulgte med m-sport ratt, lakkert m3 fanger og bakfanger. Det som er gjort etter min tid er lyktesot, spoiler, senk og felger. Står i annonsen at det er en m-sport, men det er ikke en m-sport bil. Likte Blue Atlantic fargen selv, sjelden og fin farge. Gamle bilen min dette, mener det var deg jeg kjøpte den av. Må si det er litt mer en det som er blitt gjort. Her er gamle tråden min: HenrikSolberg og Ivrig86 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet August 2, 2017 Share Skrevet August 2, 2017 Den usa m3en: sikker på at prisen inkluderer norske skilt? Det står at den er førstegangsregistrert i 2002 og det er ikke opplyst om skiltnummer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet August 2, 2017 Share Skrevet August 2, 2017 Mulig det er pluss engangsavgift 🤔 da er den i alle fall dyr og meget forståelig at den ikke er solgt 😁 Ivrig86 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå