Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Mulig de ble for nær 330d i pris, evt. at de ikke ble levert med xDrive.

125d blir solgt, men kun som F20. F21 blir ikke solgt i Norge i det hele tatt lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, awt skrev:

Mulig de ble for nær 330d i pris, evt. at de ikke ble levert med xDrive.

125d blir solgt, men kun som F20. F21 blir ikke solgt i Norge i det hele tatt lengre.

Ah, ja kan hende. Nordmenn er jo glad i xDrive :)

Ja har sett noen her, men var ikke sikker på om de var importert slik som denne 325en.

Har lagt merke til at det kun er 4-dørs 1 serie på konfiguratoren ja. Merkelig syns jeg, men 2-dørs selger vel ikke så bra her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nok mer med BMW sin filosofi at de skal være størst på firehjulstrekk i Norge å gjøre. :)

Det med 1-serie F21 sliter jeg med å forstå. Man fikk den frem til LCI kom, da forsvant den. Kan ikke tenke meg det blir solgt så mange Z4 eller 2-serie cab heller. Og hva er ulempen med noen ekstra linjer i en prisliste? Vet du noe om dette @lagunilla? Kreves det noe ekstra utstyr/opplæring etc. for hver karosserimodell som tilbys?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, kan være. Men jeg syns det er kjipt at de "tvinger" på oss xDrive på de større motoralternativene. Mens i Tyskland kan man få de med bakhjulsdrift. Er/var i hvertfall slik på F3x 330d og mulig 335d om jeg husker rett?

Har vel ikke noe med 2-serie coupe å gjøre da? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Liker ikke denne politikken av BMW Norge, og synes man bør få kunne velge dette selv.

Godt mulig, men forstår det fortsatt ikke helt. Tror dette er den aller første modellen BMW ikke har tatt inn, men VW gjør jo tilsvarende med flere modeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, awt skrev:

Helt enig. Liker ikke denne politikken av BMW Norge, og synes man bør få kunne velge dette selv.

Godt mulig, men forstår det fortsatt ikke helt. Tror dette er den aller første modellen BMW ikke har tatt inn, men VW gjør jo tilsvarende med flere modeller.

Nå får vi i hvertfall kjenne litt på hvordan amerikanerne har det når det kommer til diverse tyske biler :lol: De går jo glipp av en god del modeller, og har emblemtrimming fra fabrikken :P 

328d = 320d
535d = 530d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...