Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Vi kan allerede konstantere at det er en bensinbil ved å se på instrumentpanelet. :)

 

Denne var jo riktig så smakfull i utstyr- og fargekombinasjon. Røsk vekk jallafelgene, så er den bortimot perfekt. :)

 

Den var ikke feil, likte karamell setene, men panelene kunne vært en annen farge, syns ikke den trefargen der er noe fin i E60 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan allerede konstantere at det er en bensinbil ved å se på instrumentpanelet. :)

 

Denne var jo riktig så smakfull i utstyr- og fargekombinasjon. Røsk vekk jallafelgene, så er den bortimot perfekt. :)

 

Virkelig pen den E60'n der. Du som har peiling på dette, men er ikke hodestøttene og i-drive hjulet preface?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye nakkestøtter kom ikke før etter 09/2007 (dvs. 2008 modeller). Når det gjelder iDrive-hjulet er det fra en bil som er produsert mellom XX/2003 og 09/2005. Jeg ser også at den har knapp for kjøling, aktiv sete eller aktiv setebreddejustering (den har ikke hullete skinn, så kjøling er det ikke), men ingen av utstyrsoptionene er nevnt i utstyrslisten. I tillegg har bilen pre-LCI bakluke. Jeg får derfor umiddelbart tanker om at dette har vært et vrak som er bygd opp (derav at den selges av karosseriverksted) og at ikke alt i bilen stemmer helt hundre.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye nakkestøtter kom ikke før etter 09/2007 (dvs. 2008 modeller). Når det gjelder iDrive-hjulet er det fra en bil som er produsert mellom XX/2003 og 09/2005. Jeg ser også at den har knapp for kjøling, aktiv sete eller aktiv setebreddejustering (den har ikke hullete skinn, så kjøling er det ikke), men ingen av utstyrsoptionene er nevnt i utstyrslisten. I tillegg har bilen pre-LCI bakluke. Jeg får derfor umiddelbart tanker om at dette har vært et vrak som er bygd opp (derav at den selges av karosseriverksted) og at ikke alt i bilen stemmer helt hundre.. 

 

Den der har jeg sett med mine egne øyne for ca 2 mnd siden. Og da så den ikke så fin ut. Den har vært ganske heftig kræsja. Og delene hadde de kjøpt fra danmark vistnokk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...