awt Skrevet Januar 10, 2014 Share Skrevet Januar 10, 2014 Det kan jo hende den har en egen liten sløyfe med diesel bare sånn for moroskyld? Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 10, 2014 Share Skrevet Januar 10, 2014 Potato, Poteito... Men, jeg skal ikke krangle med admins. Noen som vil ha en artig og sjelden bil? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=45361857 So much want... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Januar 10, 2014 Share Skrevet Januar 10, 2014 Det mest imponerende her må jo være "oppvarmet dieselsystem som sørger for å øke dieselens flyteevne i kulden betraktelig" ettersom det er snakk om en 525xiA.. Nå er det jo ingen som vet on det er diesel eller bensin ikke eier engang ! Sent from space using Tapatalk - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 10, 2014 Share Skrevet Januar 10, 2014 Vi kan allerede konstantere at det er en bensinbil ved å se på instrumentpanelet. Denne var jo riktig så smakfull i utstyr- og fargekombinasjon. Røsk vekk jallafelgene, så er den bortimot perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Januar 10, 2014 Share Skrevet Januar 10, 2014 Vi kan allerede konstantere at det er en bensinbil ved å se på instrumentpanelet. Denne var jo riktig så smakfull i utstyr- og fargekombinasjon. Røsk vekk jallafelgene, så er den bortimot perfekt. Den var ikke feil, likte karamell setene, men panelene kunne vært en annen farge, syns ikke den trefargen der er noe fin i E60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Januar 10, 2014 Share Skrevet Januar 10, 2014 Vi kan allerede konstantere at det er en bensinbil ved å se på instrumentpanelet. Denne var jo riktig så smakfull i utstyr- og fargekombinasjon. Røsk vekk jallafelgene, så er den bortimot perfekt. Virkelig pen den E60'n der. Du som har peiling på dette, men er ikke hodestøttene og i-drive hjulet preface? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 10, 2014 Share Skrevet Januar 10, 2014 Nye nakkestøtter kom ikke før etter 09/2007 (dvs. 2008 modeller). Når det gjelder iDrive-hjulet er det fra en bil som er produsert mellom XX/2003 og 09/2005. Jeg ser også at den har knapp for kjøling, aktiv sete eller aktiv setebreddejustering (den har ikke hullete skinn, så kjøling er det ikke), men ingen av utstyrsoptionene er nevnt i utstyrslisten. I tillegg har bilen pre-LCI bakluke. Jeg får derfor umiddelbart tanker om at dette har vært et vrak som er bygd opp (derav at den selges av karosseriverksted) og at ikke alt i bilen stemmer helt hundre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Januar 10, 2014 Share Skrevet Januar 10, 2014 Var det jeg tenkte jeg også, att det er en litt plukk og lim bil. Er jo GS som selger. Trenger kanskje ikke å ha vært skadet selv om de har ettermontert noe utstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 10, 2014 Share Skrevet Januar 10, 2014 Nja. Om den ikke har vært skadet, hvorfor blir det montert en pre-LCI bakluke? SigurdE36 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Januar 10, 2014 Share Skrevet Januar 10, 2014 Mulig rustutbedring, verksted har tatt bakluke de hadde for anledningen. Lakkert, montert, og ingen tenker tanken? Sent from my RM-892_eu_sweden_243 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 10, 2014 Share Skrevet Januar 10, 2014 http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=45939912 Dette må da vere tvilsom km.stand? Min som har gått 307.000 har førersete som ser bedre ut enn det der.. Lyktene virker også slitte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Januar 10, 2014 Share Skrevet Januar 10, 2014 Min med 235k km og samme setene ser mye bedre ut. Men noen bruker jo arbeidstøy osv i bilen da. Sliter godt det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Januar 10, 2014 Share Skrevet Januar 10, 2014 Min E39 rundet 300 og har penere førerstol, men klart med masse små kjøring blir ting slitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsrangoy Skrevet Januar 10, 2014 Share Skrevet Januar 10, 2014 Nye nakkestøtter kom ikke før etter 09/2007 (dvs. 2008 modeller). Når det gjelder iDrive-hjulet er det fra en bil som er produsert mellom XX/2003 og 09/2005. Jeg ser også at den har knapp for kjøling, aktiv sete eller aktiv setebreddejustering (den har ikke hullete skinn, så kjøling er det ikke), men ingen av utstyrsoptionene er nevnt i utstyrslisten. I tillegg har bilen pre-LCI bakluke. Jeg får derfor umiddelbart tanker om at dette har vært et vrak som er bygd opp (derav at den selges av karosseriverksted) og at ikke alt i bilen stemmer helt hundre.. Den der har jeg sett med mine egne øyne for ca 2 mnd siden. Og da så den ikke så fin ut. Den har vært ganske heftig kræsja. Og delene hadde de kjøpt fra danmark vistnokk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Januar 13, 2014 Share Skrevet Januar 13, 2014 Hehe, individual..... http://www.blocket.se/orebro/BMW_520i_e39_individual_51548830.htm?ca=3&w=3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå