Otis Skrevet Februar 8, 2014 Share Skrevet Februar 8, 2014 528i manuel, kjøp den før den forsvinner! http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46595239&searchclickthrough=true Garantert profit ved salg hvis du fikser små kjasket. Det tror jeg er ønsketenkning. En 18 år gammel 528i med 330kkm. Allerede nå skal selger ha 25k. Du skal være ekstremt heldig skal det bli profitt der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Februar 8, 2014 Share Skrevet Februar 8, 2014 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46598057 Ble litt skuffet når jeg kom til interiøret: / Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet Februar 8, 2014 Share Skrevet Februar 8, 2014 Det tror jeg er ønsketenkning. En 18 år gammel 528i med 330kkm. Allerede nå skal selger ha 25k. Du skal være ekstremt heldig skal det bli profitt der. Kan lett selge den for 35-40k, hvis den har service hefte osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 8, 2014 Share Skrevet Februar 8, 2014 Kan lett selge den for 35-40k, hvis den har service hefte osv. Hmm... Hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Februar 8, 2014 Share Skrevet Februar 8, 2014 528i manuel, kjøp den før den forsvinner! http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46595239&searchclickthrough=true Garantert profit ved salg hvis du fikser små kjasket. Hvordan kan du være sikker på at det bare er småkjask? her er tydeligvis en som ikke har tatt vare på bilen, kan jo være en del mer enn dette når man begynner å gå litt i summene, koster litt å lakkere også. Selger er også rundt 22år gammel, altså en som ikke har rukket å bli tørr bak øra og har sikkert gitt litt gass i ny og ne, både på kald og varm motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 8, 2014 Share Skrevet Februar 8, 2014 Jeg tjente godt på min 528iA for ett år siden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Februar 8, 2014 Share Skrevet Februar 8, 2014 Jeg tjente godt på min 528iA for ett år siden... den virka jo som den var i bra stand, denne her ser jo helt sarva ut. Jeg setter 10 kroner på at vi snart ser den igjen med litt frisert km stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 8, 2014 Share Skrevet Februar 8, 2014 tjah... girkasse problemer..ødelagt frontfanger.. ødelagte forskjermer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parts24 Skrevet Februar 9, 2014 Share Skrevet Februar 9, 2014 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46462210&searchclickthrough=true Rå bil! Billig også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 9, 2014 Share Skrevet Februar 9, 2014 Ja jøss, kjempefin kebabnegerstyling. RS-Heggem, Diiesel, Skårholen og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Februar 9, 2014 Share Skrevet Februar 9, 2014 Hadde skjems om jeg hadde hatt den der med på utstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet Februar 9, 2014 Share Skrevet Februar 9, 2014 Huff huff, den bilen der skriker rævkjørt. Totalt upassende luftfilter og... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 9, 2014 Share Skrevet Februar 9, 2014 Den skriker jo ikke rævkjørt i det hele tatt. Det er jo innlysende at det er en som har tatt vare på den. Men, det hadde kanskje vært litt bedre om noen annen hadde tatt vare på den.. evi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Februar 9, 2014 Share Skrevet Februar 9, 2014 Tenk å ødelegge en så fin bil.. Burde skammet seg! Sent from my GT-I9505 using Tapatalk D.Toft reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 9, 2014 Share Skrevet Februar 9, 2014 kryr av sjuere... la nå mannen gjøre som han vil...men jeg synes det er kult at han har polert den en gang i uka... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå