EasyL Skrevet September 9, 2014 Share Skrevet September 9, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet September 10, 2014 Share Skrevet September 10, 2014 helt riktig valg av farge, utstyr og interiør! (Y) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaOctane Skrevet September 10, 2014 Share Skrevet September 10, 2014 Så en makan bil i Oslo i dag. Så veldig fin ut i denne fargen. HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet September 10, 2014 Forfatter Share Skrevet September 10, 2014 Rød i.... flobben og Sondre92 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet September 10, 2014 Share Skrevet September 10, 2014 Så nå at du var litt uheldig med regnummeret. Skulle vært tre før... Ellers en drømmebil (eller motor for mindel) har jo samme bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet September 10, 2014 Forfatter Share Skrevet September 10, 2014 Haha, det med regnr har jeg faktisk ikke tenkt på, Tusen takk for at du bemerket dette............Slik at jeg kan irritere meg grønn over det. -Roger-, Haug, Makky123 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EasyL Skrevet September 11, 2014 Share Skrevet September 11, 2014 I å med at BMW's nummer ikke gir så mye mening lenger går det vel bra. Men du kan tenke som følger, 535 har 3 liter med turbo og din med performance pack kan hete 538! johnja reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 11, 2014 Share Skrevet September 11, 2014 I å med at BMW's nummer ikke gir så mye mening lenger går det vel bra. Hoi, vent nå litt! Jeg har både 530 og 520 med henholdsvis 3,0 og 2,0 liters motorvolum Men ja, det er neimen ikke mye som stemmer med modellbetegnelsene lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 15, 2014 Share Skrevet September 15, 2014 Perle av en 535 med rett motor, ønsker meg selv en sånn, men dog ikke frozen eller som touring! Men tåkelys savnes, ellers en vanvittig lekker F11, johnja! Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet September 16, 2014 Forfatter Share Skrevet September 16, 2014 Webasto eller tåkelys, valget var enkelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 16, 2014 Share Skrevet September 16, 2014 Så mye penere uten tåpelysene også da johnja, Torek og milhouse reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomjak Skrevet September 16, 2014 Share Skrevet September 16, 2014 Har performance motortuning, ellers så fikk jeg bilen på fredag, så har bare såvidt kommet i gang Hvor mye ekstra måtte du betale for performance motortuning ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet September 16, 2014 Forfatter Share Skrevet September 16, 2014 8-9' tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet September 16, 2014 Share Skrevet September 16, 2014 Gud, for en pen bil! Gratulere med en perfekt F11! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Oktober 1, 2014 Share Skrevet Oktober 1, 2014 Gratulerer med featuring på forsiden til bimmerpost.com! http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=1032047 Kjennern og StigJ reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå