Henrik K Skrevet September 8, 2014 Share Skrevet September 8, 2014 Min 3,2 sedan har i alle fall hvite blinkers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 9, 2014 Share Skrevet September 9, 2014 Grattis med flott M3. Liker fargen. Fin kombo med det grå interiøret. Grunnen til at jeg spurte om denne var RJ/RK regget var at jeg begynte å lure på om det var gamlebilen til en bekjent av meg. Helt lik bare han hadde grått skinninteriør. Så ikke på på bildet jeg kommenterte at du hadde stoffinteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 9, 2014 Share Skrevet September 9, 2014 Utrolig hel og pen M3 Techno Violet er en nydelig farge som kler E36 karosseriet meget bra. Litt småplukk er jo bare artig da man har noe å pusle med, på biler som dette og særlig 3,2 literen så kan du trøste deg med at det er verd å fikse opp slikt. Behold de hvite blinklysene, disse kom originalt på 3,2 literen om jeg ikke tar veldig feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 9, 2014 Share Skrevet September 9, 2014 Mener også at hvite blinkers var originalt på 3.2 Men e36 kler absolutt best litt mørkere blinkers fremme, som matcher hovedlyktene bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet September 9, 2014 Forfatter Share Skrevet September 9, 2014 Utrolig hel og pen M3 Techno Violet er en nydelig farge som kler E36 karosseriet meget bra. Litt småplukk er jo bare artig da man har noe å pusle med, på biler som dette og særlig 3,2 literen så kan du trøste deg med at det er verd å fikse opp slikt. Behold de hvite blinklysene, disse kom originalt på 3,2 literen om jeg ikke tar veldig feil absolutt verdt å fikse småfeil!! noe som også er planen noen som vet kvalitet på den S merka starteren til koed? iåmed at det er ett herk å bytte, vil forsikre meg at jeg ikke trenger ta opp igjen jobben innen 1 måned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet September 9, 2014 Share Skrevet September 9, 2014 (endret) Pen bil! Endret August 28, 2016 av Nyheim thomaleo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet September 24, 2014 Forfatter Share Skrevet September 24, 2014 fikk gjort litt med bruksbilen for ei stund tilbake:) byttet hardykobling, mellomakselforing og girkasseforinger hardykobling har sett sine bedre dager!!!! og ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 24, 2014 Share Skrevet September 24, 2014 Fin M3 ja, med nydelig farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet Oktober 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2014 fikk deler fra gs i dag! fikk gjort litt:) med både bruksbil og m3n før! Etter også samme på andre siden! og ruskebolet av en bruksbil fikk tilbake subben sin! etter repp av forsterker:p tok også ett bilde av motoren på m3n som jeg likte veldig godt kunne tenkt meg å fått en annen vinkel på det men (bildet var egentlig retta til bryteren til venstre som jeg fant ut var alarm etterhvert) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Oktober 2, 2014 Share Skrevet Oktober 2, 2014 Nice Vanskelig å bytte de listene eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenM3 Skrevet Oktober 2, 2014 Share Skrevet Oktober 2, 2014 Pen bil! Listene er enkle å bytte, bare å dra de rett ned. Anbefaler å bytte den lista ved bakvinduet i samme slengen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet Oktober 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2014 som espenm3 sier, veldig lett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet Oktober 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2014 fikk en jeg arbeider med til å ta noen proff bilder av m3n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenM3 Skrevet Oktober 7, 2014 Share Skrevet Oktober 7, 2014 Hva med en GT vinge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet Oktober 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2014 vurderes. men det er vel dyrt nok det også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå