Amarios Skrevet Desember 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2015 Gjorde "The simple flush" her--> http://www.dvatp.com/bmw/power_steering_flush Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
santho96 Skrevet Desember 12, 2015 Share Skrevet Desember 12, 2015 Gjorde "The simple flush" her--> http://www.dvatp.com/bmw/power_steering_flush Takk for en kjekk link! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amarios Skrevet Desember 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2015 Fått diffen på bilen, ny oppdatering snart. Fy f*** bilen ble god å ha sidelengs nå. *kremt* Bedre fremkommelighet på vintern mente jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 31, 2015 Share Skrevet Desember 31, 2015 haha! ja er en annen verden med brems! det er sikkert og vist! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 31, 2015 Share Skrevet Desember 31, 2015 Fått diffen på bilen, ny oppdatering snart. Fy f*** bilen ble god å ha sidelengs nå. *kremt* Bedre fremkommelighet på vintern mente jeg. Må ikke innrømme for mye nå Flott bil, liker det du har gjort med den så langt. Får litt lyst på E36 etter å ha sett litt på diverse tråder her inne, blant annet din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 1, 2016 Share Skrevet Januar 1, 2016 Lest gjennom tråden din og ser den har det godt... E36 er absolutt en flott bil som fortjener all den vedlikehold den kan få.. Pass godt på den ,gode e36 eksemplarer ,begynner å minke. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amarios Skrevet Januar 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2016 Henta pakke fra GS i dag. Hva er dette mon tro? ^^ GSP skiver GSP klosser Slitasjeindikatorer, nye skruer og litt lakk til kaliperene. Fikk også nye spredere før jul, OEM-style. Ikke stygge med klare glass jeg hadde før. (y) Satser på at de nye skivene og klossene tåler litt fler runder på ACR til sommeren, enn de orginale og ganske slitte skivene gjorde i fjor. BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skare1 Skrevet Januar 21, 2016 Share Skrevet Januar 21, 2016 Alltid morro med slike pakker, så bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amarios Skrevet Januar 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2016 Enda en pakke, kjøpte noen brukte camberplates fra WilliamW her på forumet. [emoji106]?️ Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amarios Skrevet Februar 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2016 (endret) Var på isen og herja litt for noen uker siden, veldig morsomt. Funka bra med diffbrems, men piggfrie dekk er ikke helt optimalt på is. Liten snutt her: Men klarte å ødelegge diffuseren, så den orginale er på nå. //M diffusern var ganske stygg og ødelagt så gjør egentlig ikke noe. Fiksa noe som har irritert meg leeenge nå, nye klips til dørpanelene foran. Deilig å slippe å høre på masse ulyder. Bytta også lyspærer, har kjørt med de "beste" biltema hadde siden jeg fikk bilen. Ble mye bedre lys med disse. Endret Februar 18, 2016 av Amarios Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 18, 2016 Share Skrevet Februar 18, 2016 hvordan tok du diffen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amarios Skrevet Februar 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2016 Tok diffuseren, ikke diffen. xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 20, 2016 Share Skrevet Februar 20, 2016 On 19.2.2016 at 2.53, Amarios skrev: Tok diffuseren, ikke diffen. xD haha dont halfsleep and read! xD Nyheim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amarios Skrevet Februar 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2016 (endret) Atter en pakke, liten en denne gang. Ny pakning til gassspjeldet, har litt falskluft der så nå blir den irritasjonen borte. Og ny o-ring på luftfilterboksen, merka at den som er i nå hadde kommet i klem og blitt ødelagt. Og nye propper til motordekslene da jeg mangla noen. Blir bra å få unna enda litt småpjusk som irriterer. Endret Februar 26, 2016 av Amarios Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amarios Skrevet Februar 28, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2016 (endret) Da fikk man bytta de småtinga. Gamle pakninga var passe slapp og dårlig kontra den nye. Ny satt på plass O-ringen var fubar, ble tett med den nye. Skulle sette på camberplates, men kom ikke lengre enn å ta av og på den orginale. Må ha en hylse eller noe så den passer, det var større hull enn på de orginale til demperen. Fikk googla meg frem til at det er K-sport jeg har. Sendte de en mail og spurte om de har hylser å selge, hvis ikke får jeg kanskje dreid meg noen på skola. Blir bytte av bremser denne uka tror jeg, er på tide da det rister en del i rattet under bremsing nå. Så tok jeg meg en tur på en isbane ca. 4 mil sør for Bodø. Den er litt liten så det gikk ikke så fort, men moro likevel (Lav lyd på videoen, iphone suger å filme med :P) Endret Februar 28, 2016 av Amarios Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå