Freakshow Skrevet August 1, 2016 Share Skrevet August 1, 2016 så absolutt veldig pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amarios Skrevet September 9, 2016 Forfatter Share Skrevet September 9, 2016 (endret) Vinterbil ble kjøpt i dag, bimmern skal slippe saltet i vinter og heller få pleie og omsorg. Ble en E220 cdi. 6 trinns manuell og godt utstyrt. Grei nok bil til en liten sum slanter. Endret September 9, 2016 av Amarios Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 14, 2016 Share Skrevet September 14, 2016 Finfin vinterbrukis det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet September 17, 2016 Share Skrevet September 17, 2016 On 16. juni 2016 at 11.28, Amarios skrev: Fått gjort litt småpjusk med bilen, tok motorrens på den og bytta olje. Ble Castrol denne gang, funker nok. Og så har det irritert meg en stund nå hvordan endestussen så ut, ikke vaska eller polert den siden jeg monterte effektpotta. >.< Før, nasty som fy : Weapons of choise; først avfetting, deretter skylle med vann. Så var det bare å gni med Svint til jeg ble lei. Skylte av med mer vann, tørka av. Og så gikk jeg over med Autosol. Tok knappe 30min alt i alt, og finishen ble grei nok den. Men kjenner jeg må få meg //M-fanger bak også snart, syns potta stikker altfor langt ut bakover. Og kanskje en diffuser samtidig. Et tips, "trollull" er mye finere enn svint tror jeg å lager ikke så mye riper 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amarios Skrevet Desember 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2016 (endret) Lite nytt som har skjedd med bimmern, den blir lite brukt og det er merca som kjøres daglig. Men nå når det var varmt ute, og ikke noe salt på veiene måtte jeg ta en kjøretur med bimmern. Blir like glad hver gang jeg kjører den, er i en helt annen liga enn merca når det gjelder kjøreglede. Så skulle jeg vaske bimmern etter kveldens tur, men selvfølgelig klarte jeg å knekke den ene GT-splittern. -.- Har blitt vant med høy bil, og hadde for mye fart over en hump. Ikke en dyr del å bytte ut men irriterende. 😐 Nyshina, men 15" ser ikke bra ut 😑, og må få festa sideskjørtet skikkelig. Vinterlagringsplassen jeg trodde jeg hadde, ble det selvfølgelig ikke noe av. Så må prøve å få ordna en annen plass, så jeg får mekka på bilen i vinter. Ellers så prøver jeg å kvitte meg med merca i bytte mot bmw, fått tilbud å bytte i en E36 320ia som virka i ok stand. Men er jo automat, så er i tvil.. Endret Desember 21, 2016 av Amarios BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amarios Skrevet Januar 24, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2017 (endret) Ble ett lite impulskjøp av felger i dag, M double spoke 17x7.5. Vet ikke om de er orginale, men det er stempla "Made in Germany" på de iallefall. Fikk de såpass billig at jeg måtte ha, de blir vel banehjul. 😜 Ellers er det ikke mye nytt på E36'en. Men fikk bytta vekk W210'en, bytta i en rustfri W124 E280 92' mod. Manuell og med bensinsekser. Dyr i drift, men mye mer moro med denne på vintern. 😝 Og ASD diff med knapp kobla opp for 100% sperre er ganske kjekt. Synd at været har vært så dårlig, den lokale isbana er enda ikke åpna. Trenger minusgrader! Endret Januar 24, 2017 av Amarios Freakshow og BjornarHS reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Januar 24, 2017 Share Skrevet Januar 24, 2017 Svært kledelige de double spoke felgene på e36, litt dumt eneste du ikke fikk 8,5" bak eneste! Litt usikker på om det er orginale da de utgavene av desse som ikke hadde "BMW MOTORSPORT" inngraveringen skulle ha et lite m-emblem inne med bolthullene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matros72 Skrevet Januar 24, 2017 Share Skrevet Januar 24, 2017 Ja den 124'n er sikkert veldi "rustfri" 😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amarios Skrevet Januar 25, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2017 BjornasHS: Er sikkert kopifelger da matros72: Så å si iallefall, noen bobler på bakluka og litt i skjermbuene pga felger som har subba. Har sett mye værre. 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matros72 Skrevet Januar 25, 2017 Share Skrevet Januar 25, 2017 Ikk verst👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amarios Skrevet Februar 9, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2017 (endret) Var og så litt på finn her om dagen, Simota Carbon luftfilterboks ble kjøpt. Regner ikke med den gir noen ekstra hestekrefter, men lyden ved pådrag var fantastisk. <3 (Ser ikke så aller værst ut heller ) Liten videosnutt, men mobilen klarer ikke helt å fange opp lyden skikkelig. IMG_0408.MOV Endret Februar 9, 2017 av Amarios Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 9, 2017 Share Skrevet Februar 9, 2017 (endret) Syns Simota inntak gir litt kul lyd til disse motorene Men fikk som ørene flagret når jeg postet en video av en BMW med det for det ødela visst lyden Har jo en grei video av en slik her Spoiler Liker hva du gjør med denne E36en Den 124en var ikke helt feil heller Endret Februar 9, 2017 av DanielStance Nyheim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amarios Skrevet Mars 8, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2017 Ny pakke i posten i dag, ikke vanskelig å se hva det er. 😝 M3 spoiler fra coupe, funker fint på sedan. 👍🏻 Måtte legge den på bakluka å se hvordan det ble. Blir bra dette da. Skal handle inn monteringssett og få den lakkert. BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amarios Skrevet Mars 8, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2017 (endret) Ellers så har jeg vært en del ganger på den lokale isbana med merca, tenkte jeg måtte dele noen bilder. Noen med bimmere på slep: Solobilder: Tandem med ATV 😂: Og til slutt litt fail 😝: Merca funker bra på isen, men har ett handicap ved å ikke ha håndbrekk. Merker det spesielt når jeg skal ligge bak andre i tandems. Bilen er også så framtung at bimmerne dro fra meg uansett siden de fikk bedre feste på bakhjula. Får pakke folk i baksetet neste gang. 😋 Endret Mars 8, 2017 av Amarios Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amarios Skrevet Mars 18, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2017 (endret) Da er det snart tid for eu kontroll igjen, så da ble bilen skrudd opp i høyden den ble godkjent med. Kobla også ut us blink og angel eyes. Må bare lyktejustering til så håper jeg den går gjennom. *fingers crossed* Suv modus.. Shina litt i motorrommet også, fant ut at gassvaiern var veldig slakk. Var bare 70-80% åpning på gassspjeldet ved full gass. (Ikke godt å si hvor lenge det har vært sånn heller. o.O) Men var heldigvis en smal sak å fikse, bilen føltes en god del friskere etterpå. 😝 Endret Mars 18, 2017 av Amarios Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå