dragmore Skrevet Juni 7, 2015 Share Skrevet Juni 7, 2015 stilig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 9, 2015 Share Skrevet August 9, 2015 1. Ja. 2. Den holder farten på cruise-kontrollen konstant, selv i nedoverbakker. Om du sakker farten ned med cruise-kontrollen vil bilen bremse ned til valgt hastighet. Er det mulig å kode inn at cruisecontrole holder farten i nedoverbakker? Det gjør ikke alltid min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 9, 2015 Share Skrevet August 9, 2015 Noen som vet hva disse to er? Gjelder E34. S839APseudozusteuerung Entfall-SA P741AEdition ZB Så vidt jeg har forstått, så er Edition ZD Zentral Deutschland. Står i utstyrslisten på denne bilen det gjelder "National version Belgium", da vil jeg tro at Edition ZB betyr Zentral Belgium eller noe sånt? Men er det noe spessielt med disse edition bilene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 9, 2015 Forfatter Share Skrevet August 9, 2015 Er det mulig å kode inn at cruisecontrole holder farten i nedoverbakker? Det gjør ikke alltid min.Nei, det tror jeg ikke. Jeg mener på dette er litt mer omfattende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw e39 Skrevet August 30, 2015 Share Skrevet August 30, 2015 Har nettop kjøpt en 2011 f10 525d, hva er innovation package 2? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet September 2, 2015 Share Skrevet September 2, 2015 (endret) Kan det noen gang være feil chassisnr. på bilen? Når jeg legger inn de syv siste, så kommer ingenting opp. 0C20873 - Bør det ikke være 6 tall etter bokstaven? Fant nå ut at denne decoderen ikke funker lenger.. Endret September 2, 2015 av HPVL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 2, 2015 Share Skrevet September 2, 2015 (endret) Ser ut som http://www.bmwvin.com/ er OK Endret September 2, 2015 av Otis HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMaa Skrevet September 7, 2015 Share Skrevet September 7, 2015 (endret) Kan noen si meg hva kodene 815 og 850 er? Takk for link Otis, lett etter en vin decoder som fungerer. Endret September 7, 2015 av TheMaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 8, 2015 Share Skrevet September 8, 2015 815 er et forhøyet understell med lenger vandring på fjæring. Kanskje noen skli plater under bilen også. Jeg kan ikke noe mer detaljert enn det. 850 aner jeg ikke, men "alle" biler har det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fiskern Skrevet September 8, 2015 Share Skrevet September 8, 2015 Noken som. får fram utstyrslista til min 530d. Understellsnummer b518744. eg fekk ikkje fram noke opplysninger, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet September 8, 2015 Share Skrevet September 8, 2015 Noken som. får fram utstyrslista til min 530d. Understellsnummer b518744. eg fekk ikkje fram noke opplysninger, Nei, sjekket min egen også, men ingenting kom opp så noe er galt med vin dekoderen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 8, 2015 Forfatter Share Skrevet September 8, 2015 Den som Otis linket til over her ser ut til å fungere. Skal legge den til i første post. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrtazz Skrevet September 25, 2015 Share Skrevet September 25, 2015 Kan noen si meg hva kodene 815 og 850 er? Takk for link Otis, lett etter en vin decoder som fungerer. Kode 850 er vel at de fyller opp tanken før eksport mener jeg å ha hørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrisrobol Skrevet Oktober 12, 2015 Share Skrevet Oktober 12, 2015 1999 e46 328226 Sports Suspension Settings Sportliche Fahrwerksabstimmung273 Lt/aly Wheels Star Spoke 43 Lm Raeder/sternspeiche 43320 Model Designation, Deletion Modellschriftzug Entfall354 Green Stripe Windscreen Gruenkeil-frontscheibe403 Glas Roof, Electric Glasdach, Elektrisch423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours428 Warning Triangle Warndreieck434 Interior Trim Interieurleisten441 Smokers Package Raucherpaket459 Seat Adjustm., Electr. W. Memory Sitzverstellung, Elektr.mit Memory494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc)521 Rain Sensor Regensensor522 Xenon Light Xenon-licht534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik609 Navigation System Professional Navigationssystem Professional674 Hifi Loudspeaker System Harman Kardon Hifi-system Harman/kardon801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa879 German / On-board Documentation Deutsch / Bordliteratur915 No Outer Skin Protection Aussenhautschutz Entfall noen som vet hva 915 No Outer Skin Protection innebærer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 12, 2015 Share Skrevet Oktober 12, 2015 Er vel at den ikke hadde noe innpakningsgreier når den ble fraktet fra fabrikk. Vet at mange har sånn "transport protection" (eller hva det heter) der ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå