Gå til innhold

Andreaskarm's E61 520D, solgt


 Share

Anbefalte innlegg

Da er planleggingen av årets bil tur i gang..

Foreløpig plan er som følger:

Haugesund -> Kristiansand -> Fjordcat -> Hirtshals(fremme 22.00ca) -> Aalborg(hotell) -> Bremen(hotell) -> Nurburgring(Hotell x 2) -> Stuttgart(V8 hotell) -> Munchen(Hotell) -> Hvor går ferden videre :wink: 

 

Tar gjerne imot reise tips :-)

Endret av andreaskarm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, andreaskarm skrev:

Da er planleggingen av årets bil tur i gang..

Foreløpig plan er som følger:

Haugesund -> Kristiansand -> Fjordcat -> Hirtshals(fremme 22.00ca) -> Aalborg(hotell) -> Bremen(hotell) -> Nurburgring(Hotell x 2) -> Stuttgart(V8 hotell) -> Munchen(Hotell) -> Hvor går ferden videre :wink: 

 

Tar gjerne imot reise tips :-)

Siden du skal til München regner jeg med en tur innom BMW museum. 

Hva med en tur innom Dolomittene? Der er det kjempe fint :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tror dette blir knall. Vi har ikke planlagt alt enda og tenker å ta litt på sparken underveis også. Det som er spikret er Nurburgring og BMW Welt. Bilen begynner å bli halvveis klar. Har byttet bremser fremme og bremsevæske. Samt luftfilter og kupefilter. Skal bytte oljen nå snart. I tillegg så har jeg en glødeplugg jeg skal bytte, men syter litt med å demontere innsuget.

 

2016-06-13_06.56.14.jpg

 

2016-06-13_06.56.36.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt litt problemer med at ACen ikke kjøler. Jeg har jo dum som jeg er ikke brukt acen siden jeg kjøpte bilen for snart 2 år siden. Fikk derfor tatt en liten ac service i dag, og bilen var som forventet tom for gass. Mener det var ca 140gram igjen av de 700 det skal være. Så fikk fyllt på ny gass samt tettemiddel og vips var det kaldt igjen. Brukte automester denne gangen, og de var kjempeflinke.

 

2016-06-14_11.48.41.jpg2016-06-14_11.48.44.jpg

 

2016-06-14_11.48.53.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, sveigis skrev:

Den blemmen med å ikke bruke ac,har jeg og gått på en gang.

Tenker det var digg med kald bil igjen :)

Flott tur du skal på og langtur i 5er Bmw er ikke feil.

Forøvrig stadig like fin bilen din ;)

Takker.. Får bare kjøre med den på :wink: hehe.. Jeg må få lakkert Cat killeren igjen også ser jeg :wink: hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, BjornarHS skrev:

Samme på min, har vært tomt siden jeg kjøpte bilen for 3 år siden, men med det lille bruket jeg har hatt har alltid påfylling blitt nedprioritert :?

Får jeg spørre hva noe slikt koster? :)

kommer helt ann på hvor mye gass du trenger, kommer på rundt 1500kr regner jeg med :) om ikke litt mer eller mindre ;) xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Automester hadde tilbud nå på 1490kr inkl gass. Planen var egentlig å ta dette i tyskland eller danmark da prisene jeg fikk i fra mekonomen, meca osv her hjemme var rundt 3000kr med tettemiddel. Men så dukket dette tilbudet opp så da slo jeg til.

Hele prosessen tok ca en 1time. Da tok de ut det gamle innholdet renset det og testet anlegget for lekkasje. Så fyllte de opp 625g gass og 75gram med tettemiddel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...