Walkabout Skrevet Desember 3, 2014 Share Skrevet Desember 3, 2014 Skal handle noen dekk til mine foreldre sin X1, blir nok 245/45-18. De kjører stille og rolig hele tiden, så holder alltid med billigdekk for dem. Noen som har erfaring med Star Performer? Ser en får et sett for 3000 kroner der, meget rimelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 3, 2014 Share Skrevet Desember 3, 2014 En kompis av meg hadde dette på en Volvo V50(?). De var utslitt etter 6mnd, og ene dekksiden revnet. Han har ikke noe aggressiv kjørestil heller. Ville nok heller gått for Nankang feks. om du ska ha billigdekk. de er hvertfall jeg fornøyd med i forhold til pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Desember 3, 2014 Share Skrevet Desember 3, 2014 (endret) Jeg hadde ikke kjøpt noe slikt til mine foreldre iallefall... Kommer man borti en nødsituasjon der man må bråbremse, eller bare noe så enkelt som en stor søylepytt, kan utfallet bli stygt... En kompis hadde Star Performer, aldri mer sier han Gå noen hakk opp slik Frode nevner Har selv Federal på min, som langt ifra er noen dyre dekk, og sikkert heller ikke de beste, men fungerer veldig bra til prisen! Endret Desember 3, 2014 av Eksos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Desember 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2014 (endret) Takk for tilbakemeldinger, det er jo slikt man får nytte av Ser at Nankang er opp en tusenlapp, så hvis det er et bedre dekk så er det jo verdt prisen. Har disse på E60'en og de funker jo forsåvidt greit der. Forrige gang hadde gamlingene noen indiske dekk til 600 kroner stykket som gikk plettfritt i 30.000 kilometer, så kan tydeligvis få bra dekk for lite penger også. Endret Desember 3, 2014 av Walkabout Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Desember 3, 2014 Share Skrevet Desember 3, 2014 har nankang selv på 740n jeg. helt ok dekk. støyer litt. men det virker som de varer lenge. har ikke hatt noen spesielle "uønskede hendelser" med de på vått osv. fikk dog med achilles på en 730 jeg kjøpte i sommer. de var MEGET imponerende til prisen. støysvake og grepet virker til å være bra. har ikke testet så veldig mye på vått men. skal prøve achilles på 740n og neste gang : ) værste jeg har vært borti må være sunny og fullrun. har vært mye jalladekk på bilene jeg har kjøpt oppgjennom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Desember 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2014 Fikk pris på 4400 for Nankang ferdig pålagt, så da er ikke det så gale. Går nok for det.Ja, Achilles fikk jeg også med når jeg kjøpte en 19" felgpakke fra USA på E60'en, og de synes jeg var svært gode til prisen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Desember 4, 2014 Share Skrevet Desember 4, 2014 Nankang Sv-2 har jeg hatt stort hell med, i alle fall i forhold til pris. Funker bra på alle kjøreforhold jeg har prøvd, litt dårlig på is. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondbrandsen Skrevet Desember 6, 2014 Share Skrevet Desember 6, 2014 Vil aldri komme til å spare på kronene på kvaliteten på den lille kontaktflaten bilen faktisk har med bakken, sommer eller vinter Kjører du BMW har du råd til skikkelige dekk! For min del går det for øyeblikket i Brigdestone, Nokian og Toyo på mine biler, en 2009 E61 530 xdat og en i3 R Andersen og StigJ reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Desember 6, 2014 Share Skrevet Desember 6, 2014 Har kjørt billige dekk på min 520d og 535n, som vanlig mann i gata merker eg ikke forskjell men mulig det er bare meg. også mulig eg ikke har vore i rette situasjonen enda? Tenker da på nødbremsing osv. Men har prylt de rundt nurburgring, langkjøring, småkjøring, vått føre, tørt føre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Desember 6, 2014 Share Skrevet Desember 6, 2014 Prøvd nødbrems med bridgestone, nokian, nankang, kumho, falken, achilles, ling long, landsail. Fra bilig til merkedekk så er det faktisk en del forskjell. Det er ikke før man kommer i en situasjon hvor man sitter igjen med høy puls at man tenker over dekka. Man kan selvfølgelig (og man SKAL jo det) kjøre for å unngå slike situasjoner. Men man kan aldri forutse hva andre gjør i trafikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonora Skrevet Desember 7, 2014 Share Skrevet Desember 7, 2014 Vær så snill å kjøp noen gode dekk vis du er glad i bilen din AndreasBr reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Desember 8, 2014 Share Skrevet Desember 8, 2014 Nankang, da får du mye for penga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camxer Skrevet Desember 8, 2014 Share Skrevet Desember 8, 2014 For meg så er selve navnet "star performer" nok til å styre unna. Uansett, av "billigdekk" så ville jeg også ha anbefalt nankang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Desember 8, 2014 Share Skrevet Desember 8, 2014 Med tanke på at det er til dine foreldre hadde jeg aldri kjøpt billigdekk. Premium eller ikke noe sier jeg. StigJ og AndreasBr reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Desember 8, 2014 Share Skrevet Desember 8, 2014 (endret) Med tanke på at det er til dine foreldre hadde jeg aldri kjøpt billigdekk. Premium eller ikke noe sier jeg. Det blir for dumt å si, det blir som å sammenligne bmw 3 og 7 serie, 3 serie funker fint å selvom det ikke er så mye sikkerhet i den som i en 7 serie Nankang funker bra, har tilogmed hatt nankang vinterdekk som har funket drit bra. Ofte så er eneste "problemet" med nankang at de støyer litt Endret Desember 9, 2014 av stig. Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå