Freakshow Skrevet Mai 18, 2015 Share Skrevet Mai 18, 2015 dæven! nydelig! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Mai 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2015 (endret) Takk! Fått gjort litt mer med bilen nå og bestilt litt deler.Det som er gjort/bestilt:Oljeservice (Utført)Ny frontrute (Utført)Bremseskiver og klosser (Mottatt)M3 frontleppe (Bestilt)Svarte N-merker (Bestilt)Sånn ser frontleppa ut:Og dette er da bremsene:Endelig ny frontrute også: Endret Mai 28, 2015 av UFC Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Mai 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2015 (endret) Bilen blir også benket nå til uka. Veldig spent! Endret Mai 30, 2015 av UFC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Juni 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2015 (endret) Da var det på tide med en oppdatering. Det som er blitt gjort siden sist av det som er verdt å nevne: - Nye bremser, sports skiver og klosser. - Svarte N merker - M3 Frontleppe' - 30.000 k nærlys/fjærnlys pærer. (Bi-xenon) - Lakkert diffuser i glans sort. - Sotet alle rutene - Benket - Brembo deksler på bremsene (kun test) vil ikke har noe diskusjon rundt det.' - Rød krok foran (også kun test) Endret Juni 14, 2015 av UFC Durochris og MartinBa reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Juni 15, 2015 Share Skrevet Juni 15, 2015 nydelig, begynner å bli skikkelig kul denne nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 15, 2015 Share Skrevet Juni 15, 2015 Tøff Du har truffet innertier her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Juni 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2015 nydelig, begynner å bli skikkelig kul denne nå. Tøff Du har truffet innertier her Takk for det! Hyggelig å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 15, 2015 Share Skrevet Juni 15, 2015 nydelig den bilen din! dekslene så jo jævlig bra ut! synd det er deksler! kroken var jeg ikke helt fan av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Juni 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2015 nydelig den bilen din! dekslene så jo jævlig bra ut! synd det er deksler! kroken var jeg ikke helt fan av! Takk for det Synes også kroken ikke ser så ille ut, hvertfall i virkeligheten. Hvor er det alle dere får med dere biltreff osv? er det noen sider for sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 18, 2015 Share Skrevet Juni 18, 2015 Går ofte glipp av dem jeg og.. Lagde denne, jeg: http://bimmers.no/topic/799390-samletr%C3%A5d-for-treff-i-%C3%B8stfold/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianK Skrevet Juni 18, 2015 Share Skrevet Juni 18, 2015 Hvor kjøpte du de sorte N Merkene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 18, 2015 Share Skrevet Juni 18, 2015 Det tror jeg må være det mest spurte spørsmålet på forumet den siste måneden. Forsøk nmerker.no Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Juni 18, 2015 Share Skrevet Juni 18, 2015 (endret) Hvor er det alle dere får med dere biltreff osv? er det noen sider for sånt?Det blir arrangert et "Bimmers treff" i Oslo 02.07 http://bimmers.no/topic/799271-bimmers-treff-i-oslo/?view=getnewpost Ellers er det bare å melde seg inn i BMW CCN hvis du ikke allerede er medlem [emoji41] Sent from my iPhone using Tapatalk Endret Juni 18, 2015 av Makky123 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Juni 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2015 Var på Rudskogen idag og stilte ut bilen min for moroskyld. For å se hvor mange stemmer jeg får.Men, fikk pokal. Peoples choice. Hadde mest stemmer! Makky123, Designer, Fahad og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juni 28, 2015 Share Skrevet Juni 28, 2015 Pen bil du har skiller seg ut fra mengden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå