RoaldJ Skrevet Januar 11, 2015 Share Skrevet Januar 11, 2015 (endret) Da har vi endelig kjøpt "drømmebilen". Skriver det i anførseltegn siden jeg ikke fikk alt utstyr jeg ville, rett og slett pga prisen Men føler likevell jeg har valgt det viktigste. Fra vi bestilte bilen, til den kom til forhandler (i Haugesund) gikk det 26 dager, noe jeg syns er ganske bra Her er da den ankom Demontering av folie og klar for vask. Første som ble gjort var å sette på sorte Performance-griller. Er ikke helt sikker på resultatet enda. Men må la det vokse på meg tror jeg Så ble det montert Performance eksos-hale med tillhørende diffuser. Denne ble lakket sort blank for å matche listverk og performance-grillene. Så var det på tide med en polish og legge sealer og voks på bilen for vinteren Felgene fikk seg en omgang med Swissvax Autobahn Dette fikk tørke i 24 timer i ca 16 grader. Bilen fikk en omgang med nyinnkjøpt Rubes bigfoot og tillhørende produkter. Så var det de lastebilsjåførene som gnikker seg inntill bilene når de skal på og av lastebilene da Ble fornøyd med resultatet da Bilen ble så satt i kjelleren i påvente av bestilling av sealer og voks. Sealeren jeg valgte ble Chemical Guys sin Jet seal mest pga den korte tiden trengte å "herde" (20 min) Voksen ble Chemical Guys sin Hard Core XXX. Denne smurte jeg litt for tykkt på, så den var litt hard å buffe av igjen. Men ellers fornøyd med resultat og holdbarhet så langt. Da bilen fikk seg polish, så fant jeg ut at det manglet/var veldig tynn lakk på bakfangeren, slik at det svarte i plastsikken lyste gjennom. Så da ble fanger demontert og sendt på lakk Så noen bilder av den ferdig polert og vokset. Var ikke noe gøy å slippe den ut på saltede vestlandsveier Her er også vinterfelgene med Hakka R2. De er fra E92 med 8" foran og 8.5" bredde bak. Fyller hjulbuene helt ut Så av begge bilene Bilde av interiør kommer. Endret Januar 14, 2015 av RoaldJ thommas88, JE Motorsport, R Andersen og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Januar 11, 2015 Share Skrevet Januar 11, 2015 Grattis med fin bil. Digger den fargen Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Januar 11, 2015 Share Skrevet Januar 11, 2015 Gratulerer med tøff bil! Har virkelig sansen for f31, spesielt med litt performance stash. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 12, 2015 Share Skrevet Januar 12, 2015 Tøff bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Januar 12, 2015 Share Skrevet Januar 12, 2015 Var jo bortimot helt lik min den der! Grattis med herlig bil med skikkelig farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Januar 12, 2015 Share Skrevet Januar 12, 2015 Gratulerer med kjempefin bil! Godt å se at flere er så interesserte med vedlikehold av bilen før den tas i bruk Anbefaler deg å legge en annen forsegling/voks da Jetseal og XXX er kjent for svært kort holdbarhet. Finnes mange bra og billige alternativer, f.eks Fusso Coat, Collinitevokser++. Ligger det noen bilder av E46'en din her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Januar 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2015 Har ikke mærket noe til dårlig holdbarhet på CG sine produkter enda. Men er kanskje litt tidlig enda. Tror det ligger link til E46'n i signaturen min...? Får ikke opp signaturen på telefonen. Vist ikke ligger den også her på Bilder/show-off. Tror emne er Imolarot E46 touring elns Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Januar 12, 2015 Share Skrevet Januar 12, 2015 Sinnsykt rå bil og farge, flotte upgrades du jobber vell ikke sannsynligvis på Kværner Stord? Sett den e46'en stå på parkeringen der vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Januar 12, 2015 Share Skrevet Januar 12, 2015 Har ventet på tråd om denne, så gratulerer med flett ny bil. Kult at du gikk for rød, synes det er knalltøft på F31. Men de style 189 vinterfelgene er jo bare 8" og 8,5". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Januar 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2015 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Januar 12, 2015 Share Skrevet Januar 12, 2015 Gratulerer med fet bil. Synes fargen er veldig pen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 12, 2015 Share Skrevet Januar 12, 2015 Nydelig skute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Januar 13, 2015 Share Skrevet Januar 13, 2015 Fin f31 med gode mods alleredet! Og den e46.... PERFEKT!! Følger RoaldJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 13, 2015 Share Skrevet Januar 13, 2015 Flott bil, rødt er fint Veldig spesielt at lakken er så tynn fra fabrikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Januar 14, 2015 Share Skrevet Januar 14, 2015 Har ikke mærket noe til dårlig holdbarhet på CG sine produkter enda. Men er kanskje litt tidlig enda. Tror det ligger link til E46'n i signaturen min...? Får ikke opp signaturen på telefonen. Vist ikke ligger den også her på Bilder/show-off. Tror emne er Imolarot E46 touring elns Noen CG produkter har grei holdbarhet, men akkurat de to der er ikke kjent for å vare lenge Skal sjekke ut tråden på E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå