Gå til innhold

Nye BMW 7 Serie uten kamuflering - G11 2016

quandt1960
 Share

Anbefalte innlegg

Det er ingen direkte mekanisk forbindelse mellom gearspaken og drivverket i biler som har moderne automatgear. Ergo kan betjeningen av gearet like gjerne være på rattet/rattstammen. Umiddelbart vil jeg mene at dette er mer intuitivt og brukervennlig samtidig som det frigjør plass i midtkonsollen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Her er siste update fra Automotorundsport som fikk lov å kjøre en prototype nylig...

Den ser ut til å bli helt lik bildene som ble lekket til MI filmen..

http://www.auto-motor-und-sport.de/fahrberichte/neuer-bmw-7er-erste-fahrt-mit-der-oberklasse-limousine-9444917.html

det er sant , den ser lik ut, ergo så har den nye 7-serien blitt stygg :-( blir trist inni meg da 7 serien skal se barsk å tøff ut, denne ser ut som noe masseprodusert søppel fra korea eller noe sånt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er imponerende hvordan enkelte kan trekke konklusjoner over dårlige bilder av en filmbil på transportklosser. 

Hvis du ser på den kamuflerte bilen så er den så å si identisk i formene og detaljene. Interiøret ser rimelig likt ut.

Tror folk vil få en overraskelse hvis de ser den i virkeligheten. husker når E39 kom, fikk sjokk!! Lyktene var nå innkapslet under plast. Husker det var ren vantro, men så ble den en av de fineste BMW sedanene jeg har sett :)

Skal til München snart så skal se om jeg snubler over en og knipse bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er imponerende hvordan enkelte kan trekke konklusjoner over dårlige bilder av en filmbil på transportklosser. 

dårlige bilder ? jaha ? en vær annen normal bil som ser greit ut hadde ikke blitt stygg hvis man hadde tatt like bilder, å det faktum at den er 5cm høyere har fortsatt ingen verdens ting med at den ser ut som er blitt designet og produsert av huydai. å om det er filmbil eller ei er vel også urrelevant , for jeg regner med at den som kommer til salgs er prikk lik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dette blir bra eg bare man får sett det i virkeligheten. Syns den har noen interessante elementer.

Må huske på at 7 serie skal være like interessant for en rik pensjonist hvor som helst fra i verden og en ung bemidlet mann som er ute etter siste skrik hva gjelder design. Litt av en vanskelig oppgave å få til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dette blir bra eg bare man får sett det i virkeligheten. Syns den har noen interessante elementer.

Må huske på at 7 serie skal være like interessant for en rik pensjonist hvor som helst fra i verden og en ung bemidlet mann som er ute etter siste skrik hva gjelder design. Litt av en vanskelig oppgave å få til

nå er vel ikke det en unnskyldning for og ha laget en kjedelig "standard" bil, det er som jeg sier, bilen er som dratt rett ut av fabrikken hos hyundai.

kort fortalt de har tatt en japse bil, forstørret den, og satt på "nyrer" forran og bmw logo, en designskam i mine øyne.

en ting er at den ser vel det man kan kalle ok ut forra, uten tvil den peneste/tøffeste delen av bilen er jo trynet, men alt annen er jo en pensjonistbil fra korea "design" å da i mine øyne så lgger jeg 7 serien død, for meg har 7 serie alltid vert tvers gjennom barsk, men det fikk de virkelig ikke til på denne synes jeg

Endret av stig.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dårlige bilder ? jaha ? en vær annen normal bil som ser greit ut hadde ikke blitt stygg hvis man hadde tatt like bilder, å det faktum at den er 5cm høyere har fortsatt ingen verdens ting med at den ser ut som er blitt designet og produsert av huydai. å om det er filmbil eller ei er vel også urrelevant , for jeg regner med at den som kommer til salgs er prikk lik

Hvis du karakteriserer de få nærbildene av bilen som har lekket for gode bilder, så har vi helt klart en forskjellig oppfatning av hva gode bilder er. Man ser ikke helheten og får kun med seg bruddstykker av hvordan bilen vil bli seendes ut. Når det gjelder høyden på bilen er det klart at denne har mye å si for det totale utseendet, og denne bilen må derfor kunne sies å være lite representativ for hvordan G11 vil bli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du karakteriserer de få nærbildene av bilen som har lekket for gode bilder, så har vi helt klart en forskjellig oppfatning av hva gode bilder er. Man ser ikke helheten og får kun med seg bruddstykker av hvordan bilen vil bli seendes ut. Når det gjelder høyden på bilen er det klart at denne har mye å si for det totale utseendet, og denne bilen må derfor kunne sies å være lite representativ for hvordan G11 vil bli.

veit du hva..... hvis man har så liten fantasi at man ikke klarer å "se" åssen en bil hadde blitt om den er 5-10 cm lavere da kan det væra. å en bil burde da virkelig se bra ut "nærme"  uansett åssen du vrir å vender på det. man får jo et godt overblikk om åssen den ser ut ifra siden og rumpa, å det er jo helt katastrofalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler ikke jeg har store problemer med fantasien min, men jeg evner naturligvis å se litt lenger enn de ufullstendige bildene og de mindre godt kamuflerte bildene som foreligger rundt om. Vedlagt ligger to illustrasjoner hvor det er benyttet kjente designelementer (den nederste er nok et forsøk på M-sport), og hvis ikke de gir et annet inntrykk av bilen enn de lekkede bildene, så vet ikke jeg. Vi får nesten være enig om å være uenig, for vi har åpenbart forskjellige synspunkter når det gjelder denne modellen. Du velger å bedømme den utifra de særdeles dårlige bildene som foreligger, mens jeg velger å avvente dommen til det endelige resultatet er vist på skikkelig måte. Hver sin smak..

post-38588-0-06142400-1429703628_thumb.j

2015-bmw-7-series1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...