Gå til innhold

Nye BMW 7 Serie uten kamuflering - G11 2016

quandt1960
 Share

Anbefalte innlegg

ja her å fant jeg et nytt bildet av den nye 7 serien på nett. :smile:   nei fanken det var en HYUNDAI det gitt ](*,)

attachicon.gif6880237637_1f441aecb6.jpg

Helt ok at du ikke liker designet på nye G11. Alle har hver sin smak og får lovt å synes hva dem vil. Men vær så snill.. Spar oss for de barnslige innleggene som det over!

Si din mening på en saklig måte, og du vil få respekt for det!

Over til topic... Veldig spent på å se G11 i virkeligheten. Klarer ikke helt å like designet enda, men slik har det jo vært med de fleste nyere modeller til BMW i det siste.

For min del må de vokse på meg.

Fikk idag prøve nye W222 s63 AMG 4matic, så blir spennende å sammenligne en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Syns dette ser meget lovende ut. Skjønner ikke at enkelte her kan trekke konklusjoner så raskt uten å ha sett bilen. Teknologien som kommer i denne bilen vil/kommer til å være klasseledende på en god stund. 

Utseende og interiør er subjektivt , men utifra de få bildene vi har sett så syns jeg at bilen ser fantastisk ut.   Den mye omtalte S-klassen ser jo gammel ut i forhold. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var de lekket ut selv om lansering er morgen. Bilen er dønn lik de første bildene i denne posten. Spennende

http://www.auto-motor-und-sport.de/news/neuer-bmw-7er-ab-2015-top-modell-setzt-auf-hightech-features-8968604.html

http://www.bmwblog.com/2015/06/07/leaked-2016-bmw-7-series-pricing-options-and-design/

Endret av FJPopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tippe at BMW tar 760I ett hakk lengere opp enn hva de har gjort før, for å møte konkurransen til S600 Mayback. Men utfordringen her er jo for BMW å ikke trå på konsernbror Rolls Royce Ghost sine tær. Dette er hensyn Mercedes ikke lengere trenger å ta nå som Mayback som eget merke er historie. Men utifra de bildene vi har sett og de tilbakemeldingene man har hørt ifra kunder på førpremiere så er det ingen tvil om at G11 vil sette seg i respekt i luksusklassen hva ren luksus og overdådighet angår :) Jeg tror at dette, kombinert med teknikk som setter standarder for bilbransjen at dette kommer til å bli en sikker vinner. Gamle F01 ble fort utdatert og gjorde jobben litt for lett for nye S klasse, dette vil nok forandre seg nå. Gjenstår å se, i morgen slipper BMW de offisielle bildene iallfall og det skal bli spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye dill dall :P Stilig da, men den parkere-i-garasjen-tingen synst jeg var litt drøy. Ser ikke helt hensikten, hvis en ikke har en meget trang garasje vel og merke.. ;)

Gjorde seg med mSport, det skal den ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett og slett fantastisk, ett stykke imponerende bil :) På avstand kan kanskje designet se litt "ordinært" ut, men når man ser bilen nærmere så ser man linjene, elegansen og det kraftfulle uttrykket en 7-serie skal ha. Jeg liker virkelig den veien BMW går med designet sitt, det er akkruat passe moderene uten å virke desperat eller kjedelig i linjeføringen. Med så mye råstilige innovasjer og gadget så tror jeg denne kommer til å seile opp som en klar favoritt i sin klasse, bare ting som Gesture controll, Remote key Parking og laserlys kommer til å selge denne bilen :)

Av det jeg har sett så langt så finner jeg svært lite å sette fingeren på, det måtte i såfall være at BMW kunne klemt enda litt til på interiørdesignet. Men det er lekkert, ryddig og svært oversiktlig. Gleder meg til å se denne med egene øyne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...