Gå til innhold

Sedona rød E82 123d, Solgt


danskiii
 Share

Anbefalte innlegg

kjøpt meg denne også, tenkte å prøve. Har sett de nyere bilene som kommer nå har hele dash dekket i skinn, så kansje dette kunne funke. Den originale har ordentlig plast look, så noe bedre må det jo bli :)

hva synes folket?

 

 

post-83891-0-78476400-1436476628_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

totalen ble vel rett under 400, og jeg har jo en ekstra kuppel nå som det nye dashbordet er på plass som jeg kan prøve på.

må bare finne noe spraylim eller lignende som duge i lengden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk skinn hetta til dashbordet her idag, var en fin farge og mønstermatch med setene, så får se om det kommer på neste uke når jeg skal ned til sandnes en ukes tid :)

09f5c24a3e9965efc28fd17dceac85da.jpg

02836fffada52aa43bf15b955041ab48.jpg

Endret av danskiii
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med dette er fra Topgaiter på Ebay.

Har handlet en del selv derfra. Fint og tykt skinn de bruker. Kan være litt plundrete å trekke om på ting som skal byttes siden den er tykkere enn originalt, men alt i alt god kvalitet.  

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan nok stemme, husker ikke helt, var to forskjellige selgere ihvertfall..

Ja tror nok det skal gå fint, spesielt når jeg har en ekstra kuppel og jeg kødder det til :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig en pen E82 du har!

Digger den fargen og detaljene som rød grillramme og motordekselet :)

Tusen takk, virkelig gøy og høre :)

Kommer litt og litt små detaljer etter hvert som tiden går, håper på litt større mods neste år/ sesong :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig å følge med på dette, men vet du at du kan endre overskriften? Jeg stusser hver gang på at det står "Sedona rød E82 123d, tilbake fra verksted, nå skal regning avgjøres." Velg rediger på første post og bruk full editor, så kan du oppdatere overskriften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja er klar over det, men regnignen er ikke 100% avgjort enda ser du ;) tar litt lang tid når det kom på vel 100k...

men ja, kan egentlig ta det ut av overskrift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er sorte N-merker og nye skilter bestilt.

 

Er det noen som vet om et går å polere opp de sorte listene rundt vinduene? Det er ikke sprekker o.l. men fargen ser noe rar og slitt ut, som om det er ett belegg på..

Endret av danskiii
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er sorte N-merker bestilt.

 

Er det noen som vet om et går å polere opp de sorte listene rundt vinduene? Det er ikke sprekker o.l. men fargen ser noe rar og slitt ut, som om det er ett belegg på..

 

Ikke noe problem å gjøre det. har gjort det veldig mange ganger med gode resultater. Dog ikke bruk for grov polish :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...