Gå til innhold

Sedona rød E82 123d, Solgt


danskiii
 Share

Anbefalte innlegg

Surt med lekkasje, skummelt når det blir sånn under kjøring -_-

Håper de fikser feilen!

Nå skal den være iorden :)

Det hørtes ikke morsomt ut i det hele tatt. Får håpe de får ordnet det :)

Hvordan ble responsen i bilen etter montering av DPF delete? :)

Ordnet nå :)

Responsen ble mye bedre men om det kom av dpf delete eller tuning er vanskelig å si enda.

Da har jeg fått bilen ut fra bmw og den er god som gull igjen! De klarte ikke finne noe lekasje noensted som tyder på at alt satt på dpf delete røret jeg kjøpte brukt og som stammer fra ecotune.

Jeg fikk dem til å sette inn nytt kullfilter til kupéen også med det samme da dette var på overtid så jeg.

Hva som skjer videre vet jeg ikke enda. Vil ha tuning igjen en dag, men om dpf delete blir aktuelt igjen er tvilsomt..

Takk for alle gode råd og kommentarer, hjalp godt på et nervøst og stressa hjerte som ville hjem til jul :)

Sendt fra Z5 Premium, uvant, skriveleif forekommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal den være iorden :)

Ordnet nå :)

Responsen ble mye bedre men om det kom av dpf delete eller tuning er vanskelig å si enda.

Da har jeg fått bilen ut fra bmw og den er god som gull igjen! De klarte ikke finne noe lekasje noensted som tyder på at alt satt på dpf delete røret jeg kjøpte brukt og som stammer fra ecotune.

Jeg fikk dem til å sette inn nytt kullfilter til kupéen også med det samme da dette var på overtid så jeg.

Hva som skjer videre vet jeg ikke enda. Vil ha tuning igjen en dag, men om dpf delete blir aktuelt igjen er tvilsomt..

Takk for alle gode råd og kommentarer, hjalp godt på et nervøst og stressa hjerte som ville hjem til jul :)

Sendt fra Z5 Premium, uvant, skriveleif forekommer.

Det skal ikke være noe problem å kjøre med DPF delete. Har akkuratt samme motor som deg (minus en turbo) og har aldri hatt problem med dette som du nevner, så vil tro det har skrantet en eller annen plass under montering? (som TRF også har påpekt tidligere i tråden) Uansett, gi lyd ifra deg hvis du er i stavanger området, så kan du få prøve :)

Endret av Tollefsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal ikke være noe problem å kjøre med DPF delete. Har akkuratt samme motor som deg (minus en turbo) og har aldri hatt problem med dette som du nevner, så vil tro det har skrantet en eller annen plass under montering? Uansett, gi lyd ifra deg hvis du er i stavanger området, så kan du få prøve :)

Kommer hjem til stavanger imorgen og skal være til den 30 så gjør klar kaffen du :)

Nei dpf delete i seg selv er ikke noe galt. Jeg vil gjerne ha det også, men tydeligvis ikke alle leverandører har samme passform.. Var veldig påpasselig ved montering så tviler sterkt på jeg har gjort noe her men selvfølgelig kan det ha skjedd noe med den, muligens i frakt eller noe da tidligere eier klarte seg fint.

Noe muffens er det da..

Les her i denne tråden så ser du litt hva jeg mener.

http://www.bimmers.no/index.php?/topic/804363-Hjelp,-kullos-inn-i-bilen-under-kjøring?!

Sendt fra Z5 Premium, uvant, skriveleif forekommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da siden jeg er hjemme så blir det gjort litt og jeg fikk tatt en tur ned til pulverlakkerigs verkstedet :)

Her ble det demontering av tak rails og enderør på eksos, sandblåst og lakkert i fantastiske farger.

Sandblåst

1212b3a3a7cc4b8591bd46935b6c6bdd.jpg

Egen blanding med Alcantara Grey

bac5c305f3c60b1904e86dbf34939720.jpg

Ferdig kokt.

1d3bce0980b2ebf8c1e2dcbc5d5c0a28.jpg

På med klarlakk.

91b28cd7d9a3b7dd8456be0f36b19285.jpg

Ferdig resultat

eb16f2c05efd6635d493deb9917585dd.jpg50b81aee1400f1c5f784c60d4ec7470b.jpg1949ca820905393aafd3c3b6217af2cf.jpg

Ikke så mye bilder av takrails men det ligger en del her på tråden fra før ang dem :)

Ferdog resultat med volcano black og klarlakk

31178d4f0ea3b715b609113643e27c6b.jpg2c719b097e1eeb060ae28175e987562e.jpg1e03cdb6c4e7134c0a997075222e9ed7.jpg

Sendt fra Z5 Premium, uvant, skriveleif forekommer.

Endret av danskiii
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Applaus, meget pent! :D

Takker :D

Det der ble veldig bra. :)

Ja helt enig :) takk

Nydelig farge :)

Den blandet vi selv her nede, meget fornøyd!:)

Pent!!

Takk :)

Pent :) Spent på korleis det blir på bilen :)

Bilde komme.nok ikke før imorgen da jeg rett og slett ikke får tid til vask idag.. :(

Nydleg [emoji106] sjékla godt arbete

Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster.

Hehe takk :)

tøft! dyrt å pulverlakkere? skal pulverlakke 4 felgsentre og har sendt mail rundtom til 6 forskjelling firma som gjør dette uten å få noe svar.. :)

Takk :)

Har sendt deg PM ang lakkeringa, se der :)

Sendt fra Z5 Premium, uvant, skriveleif forekommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder etter vask nå i morges, bilen er forsåvidt full i salt igjen så blir ikke bedre bilder før noen dager nå..

607e3988f5dcf231ee0fcdd3085a144e.jpg

1cff0bf432b368789a47a92c87e6a76e.jpg

Litt mørke bilder men ble utrolig bra live!

Bøyler kommer først på senere idag :)

Sendt fra Z5 Premium, uvant, skriveleif forekommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...