awt Skrevet September 1, 2015 Share Skrevet September 1, 2015 Bare vent å se du, når den planen er ferdi så kommer du til å like det Sorry, men ingen fare for at det skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet September 1, 2015 Share Skrevet September 1, 2015 Takbøyler hører hjemme i garasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 1, 2015 Forfatter Share Skrevet September 1, 2015 Haters gonna hate Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet September 1, 2015 Share Skrevet September 1, 2015 Haha.. Jepp, men blir spennende å se hva du finner på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 1, 2015 Share Skrevet September 1, 2015 Tak bøyler og masse rot på taket er en trend jeg aldri har skjønt meg på. Om man derimot gjør det skikkelig ser det kult ut danskiii og Evenol reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 1, 2015 Forfatter Share Skrevet September 1, 2015 Tak bøyler og masse rot på taket er en trend jeg aldri har skjønt meg på. Om man derimot gjør det skikkelig ser det kult ut Dette skal bli pent og ryddig skal du se, rot skal andre få ta seg av gleder meg selv for å se om ideen i hodet blir lik virkeligheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 2, 2015 Forfatter Share Skrevet September 2, 2015 (endret) Prøve montering før videre modifisering Disse er da kjøpt brukt men bærer lite preg av det. Måtte ha nytt monteringssett for e82/e92, da bilen det kom fra var e90 og monteringsettet jeg fikk med var ikke komplett..Fant ut etter montering at gummibelgene fra det nye settet, som sitter helt nederst, var vel høyt over bilen når alt var montert. Så jeg ptøvde de som egentlig ikke var til min bil, men e90, og de passet myeeee bedre. Rare greier! Skal prøve hardplast festene som går til taket fra e90 også, da de ser enda lavere ut. Endret September 2, 2015 av danskiii Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 8, 2015 Forfatter Share Skrevet September 8, 2015 Styr var det! Men det gikk tilslutt ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet September 9, 2015 Share Skrevet September 9, 2015 Venter i spenning! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet September 9, 2015 Share Skrevet September 9, 2015 Spennende Skal vell på ccn treffet på moa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 9, 2015 Forfatter Share Skrevet September 9, 2015 Spennende Skal vell på ccn treffet på moa? Når er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet September 9, 2015 Share Skrevet September 9, 2015 Svart taktrekk? Eller hva er det du holder på med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 9, 2015 Forfatter Share Skrevet September 9, 2015 Svart taktrekk? Eller hva er det du holder på med? Hehe, det er allerede mørkt nok inni bilen så sort blir det nok ikke Får vente til fredag å se om du ikke har fått det med deg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Lusk Skrevet September 9, 2015 Share Skrevet September 9, 2015 (endret) Jeg skal nok kutte både deen originale og kudde av festet på denne, så tar jeg ned bakerste røret og tig sveiser den på jobb så skal jeg også ta ned røret med mellomste potta og lage til et erstatnings rør med flens for mellompotta få vekk skiten Veldig interessert i å se resultatet av dette, går nemlig med slike ideer selv. Har hørt at det er problematisk med krom direkte mot svart står, bør visstnok legges noe mellom (rustebehandles) for å unngå korrosjon. Endret September 9, 2015 av Basse Lusk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet September 9, 2015 Share Skrevet September 9, 2015 Hehe, det er allerede mørkt nok inni bilen så sort blir det nok ikke Får vente til fredag å se om du ikke har fått det med deg hehe Det sa kjerringa og danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå