Gabz Skrevet Oktober 7, 2015 Share Skrevet Oktober 7, 2015 Når du skal ha negativ camber så får du jo skeivslitasje uansett.. Firehjulskontroll er jo for å sette opp alle hjulene til korrekt vinkel MarcusSteffensen og danskiii reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Oktober 7, 2015 Share Skrevet Oktober 7, 2015 Ta 4hjulskontroll. Greit å vita at alle 4 hjulene peika i samme retningen danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Oktober 7, 2015 Share Skrevet Oktober 7, 2015 Jeg har sagt det før og sier det igjen... den bilen din, ser helt fantastisk ut!Jeg lurer på derimot, hvor kjøpte du skvettlappene? Har du sett noe lignende sett til E46? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Oktober 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2015 Jeg har sagt det før og sier det igjen... den bilen din, ser helt fantastisk ut! Jeg lurer på derimot, hvor kjøpte du skvettlappene? Har du sett noe lignende sett til E46? Tusen takk, må bare si det mer Jeg kjøpte skvettlappene hos min lokale BMW forhandler. Det ble 50,- billigere enn koed.no for meg ihvertfall. Jeg fant delenummer på nett etter ett kjapt google søk. Ringer du din bmw forhandler så gir de deg nok delenummer, men noen her inne har dem vel? Uansett digg å få på nå som vinteren kommer, og alt salt og slafs legger seg på veiene! Nyheim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Oktober 8, 2015 Share Skrevet Oktober 8, 2015 Så bilen din på kiwi i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Oktober 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2015 Så bilen din på kiwi i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Oktober 9, 2015 Share Skrevet Oktober 9, 2015 Ja, regner med det ordner seg greit med litt vals og senk! Husker hvordan det var på e90'en jeg hadde.. 11x19" ET20 stakk "litt" utafor før jeg satte i gang med modifisering av hjulbuer og senking danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Oktober 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2015 Parkerte i hellning her, trenger ikke valse ut, må bare valse inn kanten så blir der bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Oktober 10, 2015 Share Skrevet Oktober 10, 2015 Hold deg til å vals inn kanten, ja. Sånn skjerm so e valsa ut til ein spiss kant e heilt ufattelig stygg. Og vertfall på ein sopass ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 16, 2015 Share Skrevet Oktober 16, 2015 Traff plutselig på en rød e82 med store hjul ved Kårstø i dag. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Oktober 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2015 Traff plutselig på en rød e82 med store hjul ved Kårstø i dag. Ja så deg jeg å akuratt for sent awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Oktober 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2015 (endret) Hvordan er det om jeg har bredere dekk forran enn bak? Alså litt rart ja men jeg er temmelig sikker på mitt subbe problem er borte med 225 dekk på bakfelg.. Og siden jeg nettop kjøpte nye dekk bak så kan jeg sette dem frem.. Om ikke noen trenger 2 stk dekk i 235/35 19 da brukt i en ukes tid Endret Oktober 19, 2015 av danskiii Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Oktober 20, 2015 Share Skrevet Oktober 20, 2015 Går vel sikkert fint. Men det vil nå se veldig rart ut... Spesielt med mye strekk bak og ballong fremme. Kjøpe 205 å ha fremme da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Oktober 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2015 Kjøp kjøp kjøp er ikke noe som finnes i min økonomi sånn uten videre, da må det bort nonen dekk først andreaskarm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 20, 2015 Share Skrevet Oktober 20, 2015 Hva med å selge 235 dekkene og vente med å kjøpe nye til våren heller? andreaskarm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå