ogee1 Skrevet Januar 9, 2016 Share Skrevet Januar 9, 2016 På en vegg så ser det bra ut, men uansett lengde så ser jeg forskjell når jeg ser inn i lyktene.. :/ Sendt fra Z5 Premium, uvant, skriveleif forekommer. Husk at lysmønsteret til lampene er forskjøvet med en drøy meter, så hvis du står et stykke unna og kikker på den venstre lykta, så skal den høyre se lik ut hvis du flytter deg en drøy meter til venstre (eller til høyre i forhold til bilen, da.) danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Januar 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2016 (endret) Selger en haug med greier, noe for en og hver med 1 serie og 3 serie http://www.bimmers.no/index.php?/topic/804888-Ryddesalg,-1-serie-E8x,-3-serie-E9x,-div. Sendt fra Z5 Premium, uvant, skriveleif forekommer. Endret Januar 12, 2016 av danskiii Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Januar 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2016 Imorgen skla jeg vaske og gjlre klar bilen for salg samt lage annonse, så om dere vet.om noen som lurer seg på en stilig e82 så skrik ut Sendt fra Z5 Premium, uvant, skriveleif forekommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Januar 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2016 Da var bilen for salg, en trist dag for meg men kanskje en kjempe dag for deg! løp og kjøp http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=69920984&fks=69920984 liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Januar 18, 2016 Share Skrevet Januar 18, 2016 Synd du selger bilen.. Hva skal du bytte til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Januar 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2016 Synd du selger bilen.. Hva skal du bytte til?Ja er endig det er synd for jeg har mange gode planer for den.. Men leilighet er dyrt og må vurderes først Nei ser for meg en E46 316 2001-2005 stv fra 30-40k litt mer størrelse og rimeligere bil i totalen Sendt fra Z5 Premium, uvant, skriveleif forekommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Januar 18, 2016 Share Skrevet Januar 18, 2016 Viktigere å kjøpe hus/leilighet! Kan kjøpe bedre bil senere danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Januar 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2016 Stemmer det Sendt fra Z5 Premium, uvant, skriveleif forekommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 19, 2016 Share Skrevet Januar 19, 2016 Skal du selge bilen med style 128-felgene? Jeg skal bytte ut E46'en min med E90 og vurderer de felgene. Jeg vil bare handle bil før jeg kjøper nye felger. Det er forresten en '03 E46 316i stv jeg skal selge. Legger den ut for 35k en av de neste dagene. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 19, 2016 Share Skrevet Januar 19, 2016 Neinei, du skal handle e81 du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Januar 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2016 Skal du selge bilen med style 128-felgene? Jeg skal bytte ut E46'en min med E90 og vurderer de felgene. Jeg vil bare handle bil før jeg kjøper nye felger. Det er forresten en '03 E46 316i stv jeg skal selge. Legger den ut for 35k en av de neste dagene. Hjulene selges ikke med bilen ettersom de ikke passer ordentlig til den, så du er meget velkommen til å kjøpe dem Kan også ta dem med meg til stavanger og få dem pulverlakkert i hvilken farge du vil neste gang jeg skal hjem (mot et overkommelig beløp selvfølgelig) Er jo slik en jeg er ute etter så send meg info osv, eller står det om den i tråden din? Neinei, du skal handle e81 du. Hehe gir deg ikke på den nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 19, 2016 Share Skrevet Januar 19, 2016 Neinei, du skal handle e81 du. Ja, det var vel egentlig planen. Din har jo mye gøy ekstra, men jeg vil ha 4 dører og skal kjøpe bil av en kompis så da blir det sånn. awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Januar 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2016 Endret litt på tekst i annonse og senket prisen med 5000,- for litt raskere handel liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertK Skrevet Januar 20, 2016 Share Skrevet Januar 20, 2016 Lykke til med salg, enormt gode biler de der! danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Januar 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2016 Lykke til med salg, enormt gode biler de der! Takker, og er helt enig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå