danskiii Skrevet Februar 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2016 Enda til salgs, ny pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Februar 18, 2016 Share Skrevet Februar 18, 2016 Ingen napp altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Februar 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2016 mye innbytte forespørsler og noen no shows, samt en del som skal ha den men ikke får lån desverre. noe forhandlere også, men det prisnivået er jeg ikke klar for enda liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 20, 2016 Share Skrevet Februar 20, 2016 kjedelig at du ikke får solgt da =/ men kanskje det er bil gudene som forteller deg at du skal beholde bilen? awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Februar 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2016 Hehe den må nok vike Kommer noen til uken å ser på den pluss noen som venter på om dem gir bud liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mars 4, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2016 Gjort litt da for å booste salg litt forhåpentligvis Ut med gamle duggete greier og inn med nye tørre "Nye" sommerhjul blir hentet imorgen, GS raptor 18". Samt lastet ned 2016-1 kart og ordnet fsc som blir lastet inn til helgen samtidig som jeg skal koble ut anlegget og gå tilbake til Hi-Fi Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mars 5, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2016 Da var hjula hjemme ihvertfall liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mars 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2016 Funka jo bra dette! liffi, bimmerR, MarcusSteffensen og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 7, 2016 Share Skrevet Mars 7, 2016 Er den solgt nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mars 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2016 19 timer siden, Frode D skrev: Er den solgt nå? Nei desverre.. lyst på en til du kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 8, 2016 Share Skrevet Mars 8, 2016 Går jo nesten ikke å selge bil før våren, virker det som.. Med mindre man godtar skampris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mars 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2016 1 minutt siden, Gabz skrev: Går jo nesten ikke å selge bil før våren, virker det som.. Med mindre man godtar skampris. Jeg har heldigvis litt tid før jeg overtar nye leiligheten, men da må den bort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mars 8, 2016 Share Skrevet Mars 8, 2016 Blei ikke så verst det der. Så nesten ut som de felgene jeg pusset opp for en stund siden😉 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mars 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2016 Kjører til Stavanger idag så er mulig å få sett bilen der i påsken andreaskarm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mars 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2016 Jeg må spørre ettersom det tar litt tid dette, Har jeg priset veldig feil? Er det noe med annonsen min som trekker ned? Vet streinsprut er uønsket av de fleste men det er det eneste jeg kan tenke meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå