Freakshow Skrevet Juli 4, 2015 Share Skrevet Juli 4, 2015 Rått! [emoji33][emoji85][emoji87] Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juli 5, 2015 Share Skrevet Juli 5, 2015 Nydelig farge!!!!! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Juli 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2015 Takker Har ikke fått gjort noe med bilen i helga. Bra irriterende, men været har vært knall å ikke jobbe i... Legger med ett par bilder til: Haug, pautomagi, JMossige og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Juli 5, 2015 Share Skrevet Juli 5, 2015 Dette blir nok veldig bra! Rå farge Tommelopp til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Juli 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2015 (endret) Takker En liten update ettersom bilen blir satt sammen litt etter litt... M bakfanger er montert, eksos ikke montert Endret Juli 12, 2015 av bmwZ Marius2002 og JMossige reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Juli 11, 2015 Share Skrevet Juli 11, 2015 Wow... Det der ble helt perverst!!!!! Råttt Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Juli 11, 2015 Share Skrevet Juli 11, 2015 Dette her ble jo upåklagelig bra da En ting er sikkert og det er at bilen er rå og unik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 11, 2015 Share Skrevet Juli 11, 2015 Den fargen var veldig passende til Z4, spesielt med rødt interiør. Tommel opp fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Juli 11, 2015 Share Skrevet Juli 11, 2015 Herregud den ble deilig i den fargen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Juli 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2015 Takk for gode tilbakemeldinger. Var spent på fargen selv, da jeg ikke hadde sett den i virkeligheten. Bare sette sammen siste rest nå, så må jeg ta noen skikkelige bilder som gir fargen rettferdighet Marius2002, Nyheim og Freakshow reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Juli 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2015 Grunnen til at jeg ikke har fått på frontfangeren enda er ett pågående lykteprosjekt De originale lyktene er av type halvchrome finish, noe som passer dårlig med den nye fargen. Har derfor splittet lampene, som igjen var ett helvete... La en veldig lys sotefilm på blinklysene Hovedlykten ble først slipt ned for så lakkert Ferrari Grigio Ferro med silkematt klarlakk. Utrolig pen farge Fikk proff hjelp fra Riis bilglass til å lime dem sammen igjen Så litt sliping og polering av glass til slutt Litt dårlig bilde, men tar nye når fanger er på!! Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Juli 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2015 Tok bilen ut i dagslys for første gang i dag også. En Teaser: tobiasw, Poppy, hermanoo90 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 14, 2015 Share Skrevet Juli 14, 2015 Jeg bøyer meg i støvet. En mer skuddsikker farge tror jeg du skulle lett lenge etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Juli 14, 2015 Share Skrevet Juli 14, 2015 Finnes ingen andre på dette forumet som er så detaljert som deg når det kommer til bil. Den fargen ble helt rå! Så bilder ifra en i USA på bmw z3m gruppa på facebook, han hadde noe lignende farge, på en z3mcoupe da. Men Er så stilig med den fargen du har gått for:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Juli 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2015 Jeg bøyer meg i støvet. En mer skuddsikker farge tror jeg du skulle lett lenge etter. Takk, godt å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå