Freakshow Skrevet Mars 3, 2015 Share Skrevet Mars 3, 2015 Spent på å se de på bilen Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mars 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2015 Mottok litt understells deler uka som gikk, så fikk montert H&R 35mm sekefjærer og justerbare koni sport dempere. En fantastisk kombinasjon, bedre komfort en Kw V3 understellet jeg hadde på den gamle. Men heller ikke langt etter på stivhet i svinger. Dekka kom idag, så blir perfekt å få på 19" sommer istede for de grusomme Borbet felgene:) HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 7, 2015 Share Skrevet Mars 7, 2015 Ble riktig så flott det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 7, 2015 Share Skrevet Mars 7, 2015 det så veldig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mars 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2015 (endret) Takk, da kommer CSL hjula på i morgen Endret Mars 8, 2015 av bmwZ S. Gunstad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mars 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2015 Fått litt mer stæsj, en Tekarbon kvalitets carbon spoiler. Tror denne vil gjøre seg på bakluka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mars 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2015 Endelig fikk jeg satt sammen CSL hjula. Dimensjonene er 8,5 og 9,5 x 19". Et 38 foran og Et 33 bak. Dekkene er Good Year F1 i 235/35 og 265/30. Ble godt fornøyd med hvordan de fyller ut hjulbuen bak på Zen:) Spoileren limte jeg til bakluka siden den var hol og umulig å feste med dobbeltsidig teip... SweetBMW reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 10, 2015 Share Skrevet Mars 10, 2015 Helt annen bil! Felger gjør alt med en bil altså. Og CSL hjul på en Z4 blir alltid en hit. Uansett hvor oppbrukt det måtte være. Ser ut til fargekomboen på bil/felg funker fint. Ser det ET33 på bakfelgene. Noe subbing så langt? Min subbet bittelitt med 9.5 ET35 med 275/30 Nankandekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mars 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2015 Helt annen bil! Felger gjør alt med en bil altså. Og CSL hjul på en Z4 blir alltid en hit. Uansett hvor oppbrukt det måtte være. Ser ut til fargekomboen på bil/felg funker fint. Ser det ET33 på bakfelgene. Noe subbing så langt? Min subbet bittelitt med 9.5 ET35 med 275/30 Nankandekk. Ble helt annen bil ja og felgfargen er penere i virkeligheten Har faktisk ikke vært ute å prøvekjørt med de nye hjula. I morgen skal jeg kjøre den til Riis bilglass for soting av vinduer og foliering av tak, så får prøvd den litt da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 10, 2015 Share Skrevet Mars 10, 2015 Følger her Meget imponert over arbeidet du har gjort på dine forrige biler så satser på dette blir like bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 10, 2015 Share Skrevet Mars 10, 2015 den farge komboen ble jo jævlig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 11, 2015 Share Skrevet Mars 11, 2015 Ble rått med felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 11, 2015 Share Skrevet Mars 11, 2015 Wow, enorm forskjell med de nye felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mars 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2015 Takk for fine tilbakemeldinger.. Felgene sitter som ett skudd Henter bilen fra soting og foliering i morgen. Gleder meg Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mars 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2015 Fikk bilen igjen fra Riis bilglass bekkestua idag. Taket foliert sort blank og vinduene sotet. Så hadde jeg ett lite mini prosjekt med baklampene ikveld. Lakkerte dem helrøde med transparent spray. Ble faktisk strøkent hermanoo90, StigJ, sandersander og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå