StigJ Skrevet Desember 4, 2015 Share Skrevet Desember 4, 2015 (endret) Skal du bytte ut de fine setene!? For all del, Recaroene blir nok tøffe, men det er jo kombo lakk og interiørfarge som gjør denne bilen så kul. Endret Desember 4, 2015 av StigJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet Desember 4, 2015 Share Skrevet Desember 4, 2015 Naturligvis, og tro at du kjøper noe standard er jo egentlig absurd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Desember 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2015 Skal du bytte ut de fine setene!? For all del, Recaroene blir nok tøffe, men det er jo kombo lakk og interiørfarge som gjør denne bilen så kul. Helt enig at fargekomboen ikke blir like lekker nå! Men problemet mitt er at jeg er 197 på strømpelessen.. Hadde jo M seter i de andre Z4ene mine, men dem var manuelle. De full elektriske jeg har nå, de bygger mye mer i høyden. Så sitter alt for høyt. Tror Recaroene fikser det Har veldig lyst på alcantara seter, men rød alcantara ser jo nesten litt "horete" ut. Så fant ut at sort med rød stitching måtte bli beste alternativ.... andreaskarm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Desember 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2015 Naturligvis, og tro at du kjøper noe standard er jo egentlig absurd Hehe... Må jo gjøre litt mer ut av det Håper det blir bra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 4, 2015 Share Skrevet Desember 4, 2015 (endret) Synd i miste fargekomboen, men pole position med det stoffet du har valgt ut der blir nok jævlig bra! Endret Desember 4, 2015 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Desember 4, 2015 Share Skrevet Desember 4, 2015 Tror dette blir bra jeg. Hvordan løser du sensorer i seter osv da? Kobler det vekk og koder det vekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Desember 4, 2015 Share Skrevet Desember 4, 2015 Kan du ikke ha rødt bare i midten av setet? Eller kanskje bare på sidene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Desember 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2015 (endret) Synd i miste fargekomboen, men pole position med det stoffet du har valgt ut der blir nok jævlig bra! Må vel nesten håpe det blir bra, de har ikke gjort alt etter de instruksjonene jeg ga dem, så de har gjort noe om igjen! Endret Desember 4, 2015 av bmwZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Desember 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2015 Tror dette blir bra jeg. Hvordan løser du sensorer i seter osv da? Kobler det vekk og koder det vekk? Har kjøpt meg en modul som lurer bilen til å tro at det sitter noen i setet. Den fikser også beltevarsling som hadde blitt ett problem i dette tilfellet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Desember 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2015 Kan du ikke ha rødt bare i midten av setet? Eller kanskje bare på sidene? Setene er snart ferdig, så litt sent nå. Er ikke alt for stor fan av sånne 90 talls tofarget interiør... RF91 og Diiesel reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Desember 4, 2015 Share Skrevet Desember 4, 2015 Helt enig at fargekomboen ikke blir like lekker nå! Men problemet mitt er at jeg er 197 på strømpelessen.. Hadde jo M seter i de andre Z4ene mine, men dem var manuelle. De full elektriske jeg har nå, de bygger mye mer i høyden. Så sitter alt for høyt. Tror Recaroene fikser det Har veldig lyst på alcantara seter, men rød alcantara ser jo nesten litt "horete" ut. Så fant ut at sort med rød stitching måtte bli beste alternativ.... Ok, gyldig nok grunn det selv om det er synd den fine komboen forsvinner. Så det er altså stor forskjell på høyden på de to setene? Synes det er veldig greit at jeg ikke har elektriske Og så lenge du uansett bytter tror jeg du har funnet den peneste utførelsen. Blir spennende å se i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Desember 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2015 Ok, gyldig nok grunn det selv om det er synd den fine komboen forsvinner. Så det er altså stor forskjell på høyden på de to setene? Synes det er veldig greit at jeg ikke har elektriske Og så lenge du uansett bytter tror jeg du har funnet den peneste utførelsen. Blir spennende å se i alle fall Ja, er sikkert bare 3-4 cm forskjell, men den er merkbar. Tror dem må ha litt ekstra plass til el-motorene som sitter på setet. Ellers satt jeg bedre i de gamle manuelle M setene enn hva jeg gjorde i Bmw Performance setene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Desember 4, 2015 Share Skrevet Desember 4, 2015 Skal du trekke om dørpanelene også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Desember 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2015 (endret) Skal du trekke om dørpanelene også?Ja, jeg skal det også... De er allerede utført feil, så de blir gjort om igjen i diamant sømmer...Sånn ser dem ut nå: Denne ser derimot bra ut: Endret Desember 4, 2015 av bmwZ Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Desember 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2015 (endret) Litt mere alcantara bilder fra Tyskland Også setene er setene ferdig Meget fornøyd Endret Desember 11, 2015 av bmwZ Cbrooen, sandersander, BjornarHS og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå