bmwZ Skrevet Mars 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2016 On Sunday, March 13, 2016 at 1.07, Freakshow skrev: fy faen er helt perverst! alt er bare midt i blinken og de røde beltene da! Takk, røde belter gjorde susen de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mars 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2016 On Sunday, March 13, 2016 at 14.32, Gabz skrev: Og jeg gleder meg stort til å se den i virkeligheten! Kanskje få til en liten ride-along også? Det skal vi selvfølgelig få til, om vi er heldig kan vi kanskje lufte en italiener også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mars 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2016 On Sunday, March 13, 2016 at 15.12, E.H.D skrev: Imponererde alt det du har gjort med denne, ser utrolig tøff ut. Takker, HRE felger gjorde mye for bilen. Selv om de ikke er like gromme som dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mars 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2016 22 timer siden, Gorg skrev: Skulle ha fått tatt bilder med ekstern blits rundt om bilen, fått frem effekten av lakken og fått lyst opp felgene så de kommer til sin rett Ja, felgene er mye tydligere i virkeligheten kontra mine bilder... Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mars 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2016 7 timer siden, StigJ skrev: Utrolig gjennomført dette her ja. Må absolutt få sett denne live pluss tatt en liten fotoseanse sammen selv om min faller litt i skyggen Takk, er ikke lett å gjemme en knall rød Z4 Coupe i skyggen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mars 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2016 5 timer siden, andreaskarm skrev: Sykt Nei, den er rimelig frisk Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Mars 15, 2016 Share Skrevet Mars 15, 2016 Imponerende vogn, og ikke minst imponerende detaljer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 24, 2016 Share Skrevet Mars 24, 2016 Ekstremt rått med alle detaljene! Alcantara er bare ekstremt deilig! Du må få tatt en detailing på den å komme på vårmønstringa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mars 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2016 (endret) 22 timer siden, Ivrig86 skrev: Ekstremt rått med alle detaljene! Alcantara er bare ekstremt deilig! Du må få tatt en detailing på den å komme på vårmønstringa Ja, Mr! Må få tatt en skikkelig detailing på den snart. Planen er å møte på vårmønstringa On Tuesday, March 15, 2016 at 8.08, Halvor89_ skrev: Imponerende vogn, og ikke minst imponerende detaljer Jo, takk! Kommer ett par detaljer til snart Endret Mars 25, 2016 av bmwZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet April 9, 2016 Forfatter Share Skrevet April 9, 2016 (endret) På tide å oppdatere litt igjen! Utført noen små detaljer på bilen. Nye sorte enderør i perfekt størrelse 85mm, nesten umulig å oppdrive den dimensjonen, men ble bra til slutt:) Fjernet også mellompotte som ga bilen et bedre lydbilde og mer bobling i eksosen når man løfter av.... Siden jeg har byttet farge var det naturlig å få laget en ny sticker på ny farge;) Dårlig bilde, men etter inspirasjon fra Laferrari har jeg fått laget meg en plate med inngravert " LIMITED EDITION 1/1". Er litt for moro skyld, litt på grensa denne. Hehe... Endret April 9, 2016 av bmwZ Freakshow, Cbrooen, Carlsius og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 9, 2016 Share Skrevet April 9, 2016 Haha, rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet April 12, 2016 Share Skrevet April 12, 2016 Limitedskiltet hadde vært blodharry i de fleste biler, men så strøken som din er, så er det prikken over i'en! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 13, 2016 Share Skrevet April 13, 2016 21 timer siden, ogee1 skrev: Limitedskiltet hadde vært blodharry i de fleste biler, men så strøken som din er, så er det prikken over i'en! Helt enig! Kul detalj 👌 Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mai 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2016 Logoen er litt i grenseland ja, men det får gå:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mai 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2016 Gjort litt finish arbeid på lakken den siste tiden, våtslipt hele bilen faktisk. Panseret hadde mye klarlakk så der startet jeg med 1500 papir og fortsatte med 3000 før buffing. Resten av bilen ble punktvis slipt med 1500, mens hele bilen ble tatt med 3000. Dette for å spare litt klarlakk til fremtidig kjærlighet Etter mange timer buffing og polering, samt keramisk lakkforsegling... Bilder tatt med mobil i sola! sandersander, Gorg, Marius2002 og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå