bmwZ Skrevet August 27, 2016 Forfatter Share Skrevet August 27, 2016 On Thursday, August 04, 2016 at 9.58, StigJ skrev: Nå? Er det noe liv i coupeen for tiden da @bmwZ? Nei, trist men får ikke brukt den om dagen. Har kjøpt meg et hus, så der går alt tiden. Fordelen er at Z4en har fått en ganske diger garasje med plass til 4 biler. Så da må jeg ikke selge pga plassmangel ihvertfall:) Ivrig86 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet August 27, 2016 Forfatter Share Skrevet August 27, 2016 Fikk tatt noen bilder av bilen i våres. På tide å legge dem ut kanskje. Bildene er tatt av karen som tar bilder for oss på jobben:) Relativt mye bedre kontra hva jeg får til med et kamera... Selv om location ikke er knall! Walkabout, norbakken, HenrikSolberg og 13 andre reagerte på dette 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 27, 2016 Share Skrevet August 27, 2016 Aldeles nydelig Må få ordnet noen bilder av denne snart jeg og, glemte det bort sist Skal snart komme litt i gang med video og, kunne tatt to fluer i en smekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersander Skrevet August 28, 2016 Share Skrevet August 28, 2016 Sinnsykt tøft med den røde stripen som går igjen gjennom hele bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 28, 2016 Share Skrevet August 28, 2016 fy flate og flott den er den bilen din! sitter nærmest og sikler her xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 29, 2016 Share Skrevet August 29, 2016 Ja da forstår jeg godt at det er litt stille. quattrogarasje høres ikke feil ut Virkelig flotte bilder ja Fikk virkelig detaljene frem av interiøret. Ivrig86 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet August 29, 2016 Forfatter Share Skrevet August 29, 2016 Takker for responsen på de nye bildene. StigJ: Er kjedelig å ikke kunne prioritere Z4n, håper på litt mer godtid med den neste år. Har du fått kjørt litt i år? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 30, 2016 Share Skrevet August 30, 2016 Joda ser den. Men igjen så er det jo kjekt å få skikkelig hus til bilen. Vet selv at ting blir prioritert annerledes når jeg også får hus som må pusses opp (noe jeg er på jakt etter). Har vel kjørt enda mindre i år enn i fjor. Mener jeg har såvidt rundet 4k til nå i år. Pleier å ligge +-6k. Vært på Rudskogen to ganger i år. Thats it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet April 3, 2017 Forfatter Share Skrevet April 3, 2017 Årets første update, har lenge prøvd å skaffe meg de klassiske originale HRE center koppene (De røde og blå, har sort hvite nå). Skulle tro dette var en lett sak. Men de klassiske leveres kun med de smidde felgene. Mine er flowformed (billigere ) Så man må faktisk oppgi serienummer på felgene for å bestille dem fra HRE. Men da en kunde ønsket smidde HRE til en F80 M3. Ble det tilfeldigvis bestilt 2 sett med center kopper Så nå er de her Monteres på bilen så fort den slipper ut fra vinterlagringen... fupsaker, And-reas, magneten og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet April 3, 2017 Share Skrevet April 3, 2017 Tror faktisk det vil gjøre mye for inntrykket fra siden! Må slippe den fri snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 3, 2017 Share Skrevet April 3, 2017 Like mine de der. Bare av nysgjerrighet, hvilke modell HRE felger ble bestilt til F80'en.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet April 3, 2017 Forfatter Share Skrevet April 3, 2017 25 minutter siden, magneten skrev: Tror faktisk det vil gjøre mye for inntrykket fra siden! Må slippe den fri snart Ja, vi får se. Men det røde burde passe med godt inn ihvertfall Venter til veiene blir feiet noe mer, så skal den slippes fri ja Ivrig86 og magneten reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet April 3, 2017 Forfatter Share Skrevet April 3, 2017 20 minutter siden, E.H.D skrev: Like mine de der. Bare av nysgjerrighet, hvilke modell HRE felger ble bestilt til F80'en.? Ja, noen som har det😆 P101 Satin Black 20". Syntes de kler M3 på en veldig så god måte😍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 3, 2017 Share Skrevet April 3, 2017 2 timer siden, bmwZ skrev: Ja, noen som har det😆 P101 Satin Black 20". Syntes de kler M3 på en veldig så god måte😍 Ja, 20" P101 er bankers på M3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowbiz Skrevet Juli 7, 2017 Share Skrevet Juli 7, 2017 Selge norges råeste Z4? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå