Turbo-HF Skrevet Februar 25, 2015 Share Skrevet Februar 25, 2015 (endret) Ja, da ble det "ny" BMW på meg igjen, etter en lengre tids leting... Savnet etter eldre BMW og spesielt E39 ble altfor stort, og har derfor gått til anskaffelse av en 1996-modell 523i 2,5l med manuellgear M52B25 motor og ca. 332000 km på telleren. Den er spartanskt utstyrt, med manuell AC, stoffseter, original radio/CD, tåkelys og soltak, stort sett. Fargen er Aspensilver og bilen har trelister og gearkule som skal byttes ut. Henter den imorgen, her er noen bilder: Disse bildene er lånt fra annonsen og foto fra selger. Bilen skal få kjærlighet og flere oppgraderinger, med tiden.. Dette blir et langtidsrestaureringsprosjekt og den skal settes i den fine standen den fortjener, fler bilder og mer info kommer fortløpende. Jeg har ganske mange planer for oppgraderinger og å endre utseendet, så dette blir moro! Rustfjerning i kanaler skal taes, så klart, bulken i venstre forskjerm skal rettes ut, og bakluken skal skiftes pluss at emblemet taes ned, i første omgang, blant annet, med mer.. Blir fint med samlet fotoshoot av E39'en og F10'en ! Endret Februar 25, 2015 av Turbo-HF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fischquig Skrevet Februar 25, 2015 Share Skrevet Februar 25, 2015 Se her ja! Dette blir et spennende prosjekt Håper du blir fornøyd med baklyktene:) Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2015 Se her ja! Dette blir et spennende prosjekt Håper du blir fornøyd med baklyktene:) Tusen takk, satser på det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 25, 2015 Share Skrevet Februar 25, 2015 Dette blir nok bra ja, ser ut som du har litt å pusle med her samtidig som utgangspunktet ser bra ut. Den Wunderbaumhaugen i speilet regner jeg med ryker ut før du kjører en meter Dette skal bli gøy å følge med på, vi må ta en fotoshoot av E34, E39 og F10 sammen. Beste 5-seriene som BMW har laget spør du meg Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 25, 2015 Share Skrevet Februar 25, 2015 Følger med her! blir bra med planene ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 25, 2015 Share Skrevet Februar 25, 2015 Følger med Var det den som lå på finn til nesten ingenting? Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2015 Dette blir nok bra ja, ser ut som du har litt å pusle med her samtidig som utgangspunktet ser bra ut. Den Wunderbaumhaugen i speilet regner jeg med ryker ut før du kjører en meter Dette skal bli gøy å følge med på, vi må ta en fotoshoot av E34, E39 og F10 sammen. Beste 5-seriene som BMW har laget spør du meg Tusen takk for det, Fredrik, meget koselig å se og høre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2015 Følger med her! blir bra med planene ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk Tusen takk, det settes pris på. Blir mye jobb,men det er det verdt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2015 Følger med Var det den som lå på finn til nesten ingenting? Tusen takk, det er jo veldig trivelig! Er nok den ja! Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Februar 26, 2015 Share Skrevet Februar 26, 2015 Følger her! Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2015 Følger her! Stilig. På vei for å hente den nå! Mariuskv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 26, 2015 Share Skrevet Februar 26, 2015 Følger her! Alltid spennende med E39 Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2015 (endret) Følger her! Alltid spennende med E39 Tusen takk for det. Har kjørt E39 på E39 nå og nå er den på E18, hehe. Mange mil I en fin bil. ☺ Innom Fredrik og hilser på underveis. Fant også ut at bilen ble solgt ny hos Jæger I Bergen og har tilhørt samme familie nesten fra den var ny og til dags dato! Rundet nettopp 332220 km. Og den går som en klokke! D Endret Februar 27, 2015 av Turbo-HF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Februar 26, 2015 Share Skrevet Februar 26, 2015 Gratulerer med e39.. Fine planer for en bil som fortjener det. Ikke minst hyggelig å treffe deg live idag. Og bilen var bra den. Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2015 (endret) Gratulerer med e39. . Fine planer for en bil som fortjener det. Ikke minst hyggelig å treffe deg live idag. Og bilen var bra den. Tusen takk for det, og ilikemåte, Jan! Kom meg trygt hjem, men i Asker begynte kom det noen ulyder og vibrasjoner foran, venstre side, og jeg mistenkte at det antakeligvis kunne være hjullageret på venstre side å lage ulyder, men jeg skal få det sjekket på verkstedet idag! Endret Februar 27, 2015 av Turbo-HF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå