Thomas T Ueland Skrevet Mars 3, 2015 Share Skrevet Mars 3, 2015 Slenger ut noen bilder av min første bil. Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimbo92 Skrevet Mars 3, 2015 Share Skrevet Mars 3, 2015 Gratulerer med en flått bil! Noen planer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas T Ueland Skrevet Mars 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2015 (endret) Gratulerer med en flått bil! Noen planer? Takk for det! Nei, har ikke noen planer om å gjøre noe føreløpig. Har du noen ide'er kanskje? Endret Mars 3, 2015 av Ueland ///M Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 3, 2015 Share Skrevet Mars 3, 2015 Ååååh, denne var fin, følger med.. Aspensilver har jeg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvestermo Skrevet Mars 3, 2015 Share Skrevet Mars 3, 2015 Kul bil [emoji4] hvis du spør meg hadde jeg enten bytta listene på dørene eller plastidippet det som er chrome, svart, siden listene på m-fangerne er helsvart [emoji4] og kanskje fått orginal m5 leppe på bakluka! Sent from my iPhone using Tapatal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas T Ueland Skrevet Mars 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2015 Kul bil [emoji4] hvis du spør meg hadde jeg enten bytta listene på dørene eller plastidippet det som er chrome, svart, siden listene på m-fangerne er helsvart [emoji4] og kanskje fått orginal m5 leppe på bakluka! Sent from my iPhone using Tapatal Har selv sett på det at de ikke matcher farge med listene på m-fangerene, men synes det ser bra ut med chrome, med tanke på aspen silver lakken. Skulle hatt et bilde som jeg kunne sett hvordan det hadde blitt med svarte lister. Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas T Ueland Skrevet Mars 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2015 Ååååh, denne var fin, følger med.. Aspensilver har jeg selv! Takk for det Har du bilde av bilen din? Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mars 3, 2015 Share Skrevet Mars 3, 2015 Flott bil! sorte lister som nevnt over og av med vingen så er jo denne gooodt innafor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimbo92 Skrevet Mars 3, 2015 Share Skrevet Mars 3, 2015 Enig med det om vingen ville heller byttet til den lill M flippen Også kanskje lagt gul film på innsiden av langl lyset.Er bare en idè jeg synes det er litt kult jeg da x) Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 3, 2015 Share Skrevet Mars 3, 2015 Flott bil dette ja enig med sorte lister. Litt senk så er du i mål. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 3, 2015 Share Skrevet Mars 3, 2015 (endret) Takk for det Har du bilde av bilen din? Bilder i tråden min! Edit: Stemmer for M5-spoileren, men da blir våre litt like Endret Mars 3, 2015 av Turbo-HF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Mars 3, 2015 Share Skrevet Mars 3, 2015 Flott bil, og en rå start på førstebil... Utrolig morsomme disse 540, har du manuell el auto? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvestermo Skrevet Mars 3, 2015 Share Skrevet Mars 3, 2015 klarer ikke se om det er akkurat samme farge men her er en med sorte lister [emoji4] Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 4, 2015 Share Skrevet Mars 4, 2015 Litt av en førstebil Men hiv av den stygge spoileren og sett på en M5-"spoiler". Har du facelift-baklykter eller er det DEPO? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mars 4, 2015 Share Skrevet Mars 4, 2015 Hvorfor må alle E39er følge samme mal? Synes det var forfriskende med spoiler, bilen ellers ser dessuten meget bra ut. Finfin førstebil, kjør din egen stil! Enes Yakici, Peak og Thomas T Ueland reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå