Gå til innhold

'12 BMW F30 320D Efficient Dynamics #h&r #vossen TIL SALGS

Torek
 Share

Anbefalte innlegg

Hva med MPPK på lista også?Da har den det meste som trengs spørr du meg.Hvis du ikke skal hoppe på M-Performance toget.

Jeg har forresten også en helt ny aldri brukt M-diffuser for dobbel eksos.

Joa..har tenkt litt på det også, men det er ikke noe jeg stresser med. Dette kommer aldri til å bli noen racerbil uansett, og 163 funker knallbra til dagligdags bruk :) MEN, det er jo selvfølgelig aldri feil med mer effekt.

Grattis med ny bil, Tore. :) Blir nok bra med planene dine!

... passe lang utstyrsliste også. ;)

Takker så mye, Even! :) Ja, jeg er fornøyd med utstyret den har. Det eneste den mangler, synes jeg, er adaptiv cruise :)

Grattis med flott 3er :) Denne så meget pen ut. Fine planer også :)

Tusen takk! :)

Flott bil, Tore!

35% toning var veldig likt det bak på E91 hvertfall.

Hvilken type H&R coilovers har du bestilt?

Takker, Frode! 

Ja, men så mørke som bakrutene er vil jeg ikke ha. Da er det bænkers at jeg får mangellapp i en evt teknisk kontroll, og det er så frustrerende :P

H&R Monotube. 70mm. Tror nok det skal holde i massevis.. :)

Ja lurer på om det ikke er 35% jeg også har på både Z4en og MINIen. Ganske likt originalt. Kanskje litt lysere. 

Da er det sikkert det jeg har på min også.

Grattis med 3er Tore, blir vel ikke noe dårligere en de andre bilene du har hatt :D vi får ta en photoshoot når bilen er klar  :wub:

Takk så mye, Harald! <3 Ja, det må vi få til :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble bilen i dag levert på Korsbakken Auto i Romedal for lakkering og montering av komplett M-Sport exteriør :) Da ble det også funnet en liten, men nesten usynlig, bulk på høyre bakskjerm som blir tatt i samme slengen. Den var jeg ikke klar over selv, så kudos til Korsbakken Auto for at de spotta den. 

Ellers så venter jeg fortsatt på senk og felger, men det skal være rett rundt hjørnet. 
Nå ruller den rundt på 19" GS-split felger, tror jeg :P Trodde første det var oem sportline felger, men de er bredere enn hva oem sportline felgene er og derfor samtidig mye finere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...