Kjell Z3 Skrevet Juni 1, 2015 Share Skrevet Juni 1, 2015 645ci, fantastisk kjøremaskin Peak, StigJ, RNJ og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 1, 2015 Share Skrevet Juni 1, 2015 Gratulerer. Skal denne erstatte Z3-en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 1, 2015 Share Skrevet Juni 1, 2015 Tøff kjøremaskin... gratulerer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 1, 2015 Share Skrevet Juni 1, 2015 Gratulerer med skikkelig grom bil, V8er i dette karosseriet er absolutt helt riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Juni 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2015 (endret) Ja, den skal erstatte Z3,en. Den ligger på finn.no nå, en liten bilforhandler selger den for meg. Kommer til å savne den, for den er utrolig fin og velholdt, og har alle servicer på BMW i Tyskland hvor vi ferierer hvert år. Er blitt utrolig glad i den etter 11 år sammen, det gjør litt vondt, selv om jeg liker 645 bedre, det er nesten som å bytte ut en hund man er glad i bare for at man vil ha en annen rase....Bilen er jo bare en ting, men det føles ikke sånn. Men vi blir eldre og ville ha litt mer plass og litt mindre bråk, særlig med caben på. 645'en er utrolig stille med taket på, jeg leste en test tidligere der de skrev at det var den eneste cabriolet de hadde prøvd som var stillere enn coupe utgaven. Endret Juni 1, 2015 av Kjell Z3 Fredrik og Dweezil reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 1, 2015 Share Skrevet Juni 1, 2015 Tøff bil ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dweezil Skrevet Juni 1, 2015 Share Skrevet Juni 1, 2015 Grattis!! Staselig doning! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Juni 1, 2015 Share Skrevet Juni 1, 2015 Grom vogn! Du håper vel på en fin sommer, tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Juni 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2015 Da ble Z3'en solgt på første godværsdagen. (og jeg har byttet profilnavn) Håper den nye eieren tar like godt vare på den som jeg gjorde . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 5, 2015 Share Skrevet Juni 5, 2015 Tror jeg så deg gjennom Åkra i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Juni 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2015 Kan stemme det ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå