MarcusSteffensen Skrevet April 28, 2016 Forfatter Share Skrevet April 28, 2016 (endret) fått kodet US Må få tatt en 4-hjulskontroll, men først justere max camber og space ut. blir polert i helgen før treffet 1.mai Endret April 28, 2016 av MarcusSteffensen Slavearbeider'n reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Mai 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2016 Liten update fått byttet til krom nyrer og fjernet alle stickers. skal få stilt mer camber bake. HVA TROR DERE OM Å FJERNE DEN SVARTE FOLIEN PÅ VINDUSLISTER? sann alt blir krom Bendik Kjellevold, And-reas og williamwiers reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mai 19, 2016 Share Skrevet Mai 19, 2016 4 minutter siden, MarcusSteffensen skrev: Liten update fått byttet til krom nyrer og fjernet alle stickers. skal få stilt mer camber bake. HVA TROR DERE OM Å FJERNE DEN SVARTE FOLIEN PÅ VINDUSLISTER? sann alt blir krom Behold den sånn som du har den Marcus, eneste som er aktuelt er å bytte til orginale, blank sorte shadowline lister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Mai 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2016 Usikker på om jeg har troa på krom vinduslister selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mai 19, 2016 Share Skrevet Mai 19, 2016 Nyrer i chrome gjorde hvertfall MYE! 😍 Tror eg hadde beholdt folie MarcusSteffensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Mai 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2016 6 timer siden, williamwiers skrev: Nyrer i chrome gjorde hvertfall MYE! 😍 Tror eg hadde beholdt folie Ja blei mye bedre 😁😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 20, 2016 Share Skrevet Mai 20, 2016 (endret) Vurderer å bytte tilbake til kromnyrer selv, ser unektelig best ut på bilder på sort bil ja. Men "live" synes jeg sorte nyrer ser like bra ut så jeg sliter med å bestemme meg Uansett fresh bil og (jeg mener) behold vinduslistene sorte slik du har de Endret Mai 20, 2016 av Marius2002 MarcusSteffensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 20, 2016 Share Skrevet Mai 20, 2016 Behold shadowline, men bytt gjerne til blank! Grillen gjorde seg MarcusSteffensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 20, 2016 Share Skrevet Mai 20, 2016 Yes, sorte nyrer på sort bil er kjedelig. Liker at klistremerkene er borte også. Vinduslistene er jeg usikker på. Det hele handler om helhetsinntrykk og hvordan alt er satt sammen, men jeg tror kanskje jeg kan like det. MarcusSteffensen og Peak reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Mai 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2016 40 minutter siden, Frode D skrev: Yes, sorte nyrer på sort bil er kjedelig. Liker at klistremerkene er borte også. Vinduslistene er jeg usikker på. Det hele handler om helhetsinntrykk og hvordan alt er satt sammen, men jeg tror kanskje jeg kan like det. ja kjempefornøyd, blei mye mer clean uten dissa stygge klistermerka vil skille meg litt ut siden sann 90% har svarte lister og tror det kan bli bra. burde jeg teste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 20, 2016 Share Skrevet Mai 20, 2016 Du kan jo teste det hvis det er enkelt å montere folien igjen hvis du angrer MarcusSteffensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Juni 6, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2016 liten update etter gs treffet dårlig på å ta bilder, men fikk huka tak i noen! hiv gjerne inn om noen fikk tatt på treffet stickern i ruta.. ikke spør Even Pladsen og Bendik Kjellevold reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Juni 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2016 fjernet shadowline folien noen bilder med og uten sikkert ulike meninger Bendik Kjellevold, BjornarHS, Dal-z og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 25, 2016 Share Skrevet Juni 25, 2016 Kler begge deler bra. Du har jo alurails og nyrer med krom så passer fint MarcusSteffensen og BjornarHS reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Juni 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2016 7 minutter siden, Gorg skrev: Kler begge deler bra. Du har jo alurails og nyrer med krom så passer fint enig enig mangler nokken 3 delte felger nå Slavearbeider'n reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå