Gå til innhold

E91 325i LCI - Individual Stratus Grau - Solgt


Gorg
 Share

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Gorg skrev:

Mye mulig :-) Ingen som gadd å kikke når jeg skrev Brembo bremsedeksel, så det er vel ikke noe å satse på 🤓

Haha.:-) Leste dette før i dag og avsto fra å kommentere siden kommentaren ikke ville egnet seg for publisering. Denne flotte bilen med Brembo bremsedeksel liksom...#-o

Godt å se at det var snakk om Performance bremser!:mrgreen:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, M-TECH skrev:

Haha.:-) Leste dette før i dag og avsto fra å kommentere siden kommentaren ikke ville egnet seg for publisering. Denne flotte bilen med Brembo bremsedeksel liksom...#-o

Godt å se at det var snakk om Performance bremser!:mrgreen:

 

Skulle se om noen kom til å reagere på det :D Ikke mye til respons akkurat

Men det er faktisk Brembo som produserer disse for BMW_MG_9013.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom over et komplett sett med BMW Performancebremser på ebay, til omtrent halv pris i Norge inkl frakt og mva++. 

Så etter 330i/335i (eller d) bremser men fant bare delvis komplett og det ville ikke blitt så billig uansett med eventuelle nye skiver osv. 

Nå er det bare å holde ut de første 200km med innkjøring før jeg får testet disse :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, M-TECH skrev:

Grattis! Slike har jeg lyst på å!:-)

Takk :-) 

Du har jo bra bremser på din, tror ikke jeg ville ha brukt noe penger på det. Men du kunne jo ha lakket kaliperne?

For øvrig byttet olje, byttet startbatteri og bremsesko til håndbrekk når bremsene ble satt på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Gorg skrev:

Takk :-) 

Du har jo bra bremser på din, tror ikke jeg ville ha brukt noe penger på det. Men du kunne jo ha lakket kaliperne?

For øvrig byttet olje, byttet startbatteri og bremsesko til håndbrekk når bremsene ble satt på. 

Sant det, men Performance bremsene ser mye tøffere ut. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...