Gå til innhold

E91 325i LCI - Individual Stratus Grau - Solgt


Gorg
 Share

Anbefalte innlegg

3 timer siden, ahj skrev:

Det der må være en deilig følelse :) 

Men driver du aktivt med styrkeløft? :) 

Å ja! Kjøper armatur til garasjen idag også kommer jeg til å jobbe med å få det ryddig der i helga. 

Satser på å få bilen inn før det blir snø ute :o 

Drev aktivt før, svært nærme å klare NM krav, men ble en stopp når vi kjøpte hus og fikk en liten tass. Sikter meg inn på yngre veteran NM :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått tatt en etterlengtet vask av bilen! Fant en såpe på Esso i Bodø, Carpro Reset som jeg har lest om før og måtte prøve. Denne har ingen hydrofobiske egenskaper, altså ingen tilsatt voks eller slikt. Og det merket jeg når bilen var vasket, voksen fikk virkelig vise seg frem. 

Fikk også vokset bakluka etter den ble lakkert for noen uker siden. 

_MG_9295.jpg_MG_9298.jpg_MG_9300.jpg_MG_9301.jpg_MG_9303.jpg_MG_9306.jpg_MG_9308.jpg_MG_9310.jpg_MG_9311.jpg

Ferdigbilder

31057573772_84dc19384c_b.jpg

30393825333_ddcbf69ef5_b.jpg

31057573692_2ae847afaa_b.jpg

Endret av Gorg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Freakshow skrev:

mmmmm lekkert! :D trudde dåkker hadde snø? oO fikk jo snap her om dagen da va det jo mængda med snø der oppe xD

bildan va smashing! :D
korsen var resett som såpe? god gli? bra skum?

Takker :-) Lenge siden sist så måtte ta meg tid til bilder også! 

Har vel bare sludda litt, men etter vaskinga så kom litt snø. Fikk lekt meg litt ikveld ute når jeg handlet list, noe helt annet snerr av bilen med Performance eksosen :D 

Såpa luktet fantastisk, skummet bra og ga god glid. Det beste er at den ikke legger en liten hinne på lakken, har man god voks er det ikke bruk for. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Gorg skrev:

Takker :-) Lenge siden sist så måtte ta meg tid til bilder også! 

Har vel bare sludda litt, men etter vaskinga så kom litt snø. Fikk lekt meg litt ikveld ute når jeg handlet list, noe helt annet snerr av bilen med Performance eksosen :D 

Såpa luktet fantastisk, skummet bra og ga god glid. Det beste er at den ikke legger en liten hinne på lakken, har man god voks er det ikke bruk for. 

godt du fikk tatt bilder! de så bra ut! :D

haha alle blir unger når snøen kommer xD

kjekt å vite :) kanskje en må prøve den ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 17.11.2016 at 12.50, Gorg skrev:

Å ja! Kjøper armatur til garasjen idag også kommer jeg til å jobbe med å få det ryddig der i helga. 

Satser på å få bilen inn før det blir snø ute :o 

Drev aktivt før, svært nærme å klare NM krav, men ble en stopp når vi kjøpte hus og fikk en liten tass. Sikter meg inn på yngre veteran NM :D 

Stilig det da. :) Driver også aktivt med styrkeløft, håper å kunne klare NM kravet neste år. Hva er dine beste løft? 

Ser at jeg må få ræva i gir å få på bakbremsene når jeg ser bilen din :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ahj skrev:

Stilig det da. :) Driver også aktivt med styrkeløft, håper å kunne klare NM kravet neste år. Hva er dine beste løft? 

Ser at jeg må få ræva i gir å få på bakbremsene når jeg ser bilen din :D 

Det hadde jeg ikke gjettet :P Ikke akkurat det som blir diskutert her inne. 

Har vel 200 i bøy, 160 i benk og 205 i mark. Hadde mer inne etter siste stevne men så ble det litt stopp etter huskjøp. Kunne ikke fortsette med fem tretimers økter i uka.. 

Målet er nå å klare det igjen i en lavere vektklasse.

Enn du?

Må få på de, hva venter du på? :D og nye bilder når du er igang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Gorg skrev:

Det hadde jeg ikke gjettet :P Ikke akkurat det som blir diskutert her inne. 

Har vel 200 i bøy, 160 i benk og 205 i mark. Hadde mer inne etter siste stevne men så ble det litt stopp etter huskjøp. Kunne ikke fortsette med fem tretimers økter i uka.. 

Målet er nå å klare det igjen i en lavere vektklasse.

Enn du?

Må få på de, hva venter du på? :D og nye bilder når du er igang!

Det er bra da :) Er det med utstyr? 

Mine beste er 170 i bøy, 110 i benk og 220 i mark. Dette er utstyrsfri løfting. :) Sliter med smerter i leggene når jeg bøyer, så har på trening vært oppe på 200 i bøy. Benk er ikke helt min øvelse, mye bedre i beina :)

Ja, det var det da. Driver å får lagd noen spacere slik at jeg slipper å bytte hele spindelen og kan bruke mitt håndbrekk med de bremsene. Så ting tar tid. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...