Espen Aass Skrevet Juni 24, 2015 Share Skrevet Juni 24, 2015 En ting er iallefall helt sikkert. Ikke "kødd" med bilen! Selv har jeg et par solbriller som er meget mørke og "farlig" inn i en tunell, men de er helt lovlig.......... Bil utenom standar, det er fali det. Makan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juni 24, 2015 Share Skrevet Juni 24, 2015 Jeg har snakket meg utav mange situasjoner, der jeg absolutt burdde fått bot. så jeg forstår hvordan man bør vere for og komme seg lettest mulig unna. Men jeg forstår ikke hvorfor det at trådstarter er en smule frekk, gjør det helt Ok og misbruke sin stilling til å gi bot for noe Ts ikke har gjort. Det er kontrolløren som har begått en feil. Ja trådstarter er kanskje ikke den smarteste, men til slutt er det fortsatt kontrolløren som har begått en feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juni 25, 2015 Share Skrevet Juni 25, 2015 (endret) Uansett er solfilm på frontruten idiotisk, og trafikkfarlig. Derfor er det helt rett at gir kjøreforbud inntil filmen er tatt av. Satt på spissen kan det sammenlignes med isete frontrute. Endret Juni 25, 2015 av CrZyWiz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 25, 2015 Share Skrevet Juni 25, 2015 Det er iallfall en stor fordel av å være originalpolizei, Politi og "Satans uvesen" lar meg iallfall være i fred Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Juni 25, 2015 Share Skrevet Juni 25, 2015 jeg hadde ALDRI stått langs veien å pelt av sotfilm, ikke for alt i verden, å skal jo nevnes, vi vet jo i kke om trådstarter hadde sotfilm på hele frontruta, eller bare en stripe i ruta ( her kan kansje trådstarter opplyse oss ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 25, 2015 Share Skrevet Juni 25, 2015 Det er helt sikkert betydelig enklere å fjerne solfilmen enn at bilen får kjøreforbud og/eller at skiltene blir tatt av den på stedet. Jeg skjønner at slikt er irriterende, men er solfilmen forbudt så er den det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juni 25, 2015 Share Skrevet Juni 25, 2015 sier ikke noe på det. Men nå er jo greia her at han fikk bot for manglende førerkort... Ja var en dyr bot for frontruten, men det er vel ikke så mye og gjøre med. Førerkortboten derimot.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 25, 2015 Share Skrevet Juni 25, 2015 (endret) Den kan han som sagt klage på, men han hadde som sagt ganske sikkert unngått å få den hvis han hadde inntatt en mer ydmyk holdning overfor tjenestemannen. Forelegget for å ikke ha førekort (som det allikevel viste seg at han hadde) er bare en straff for ikke å vist tjenestmannen nok respekt (håpløst, men slik er det trolig). Endret Juni 25, 2015 av Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Be-eM-We Skrevet Juli 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2015 (endret) Takk for alle innspill. Jeg sendte videoopptaket sammen med klagen og jeg fikk soleklart medhold. Bota for solfilmen var i følge klageinstansen altfor høy og hele greia ble karakterisert som et stort "rot". som kompensasjon for alt dette så slapp jeg å betale noen som helst ting og fikk en stor unnskyldning fra høyeste hold. Jeg ble så oppringt av politiet og fikk en forespørsel på om jeg ville annmelde forholdet. Jeg sa at jeg ville ha betenkningstid. Endret Juli 28, 2015 av Be-eM-We MaWeRiCk og stig. reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Juli 28, 2015 Share Skrevet Juli 28, 2015 Godt å høyra at polisen kan både innrømma feil og beklaga seg. Da e ikkje alltid Be-eM-We reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juli 29, 2015 Share Skrevet Juli 29, 2015 men du vil fortsatt ikke vise videopptaket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Juli 29, 2015 Share Skrevet Juli 29, 2015 men du vil fortsatt ikke vise videopptaket? Satt på spissen så er det vel ingen av oss som har noe med det ? RF91 og danskiii reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krika Skrevet Juli 29, 2015 Share Skrevet Juli 29, 2015 Satt på spissen så er det vel ingen av oss som har noe med det ? Tja, han har da laget tråd om hendelsen og spurt oss om råd, og opplyst at han filmet hele greia. Men bra det ordnet seg! sandersander reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juli 29, 2015 Share Skrevet Juli 29, 2015 Regner med det er opptak av enkeltpersoner (uten samtykke) og i tillegg bevismateriale. Noe sier meg at det er ulovlig å offentliggjøre slikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Be-eM-We Skrevet Juli 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2015 men du vil fortsatt ikke vise videopptaket? Dropp det. Slutt og mas. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå