Kennethe34 Skrevet September 3, 2016 Forfatter Share Skrevet September 3, 2016 Har nå mottatt og montert intake-kitet Lyden ble noe grovere under pådrag og får en liten pyyytsjj når man slipper gassen. Passformen var utrolig bra og det pynter opp motorrommet synes jeg, alt i alt veldig fornøyd magneten, danskiii, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 3, 2016 Share Skrevet September 3, 2016 Tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet September 25, 2016 Forfatter Share Skrevet September 25, 2016 Går fortsatt å venter på eksosen som ikke er sendt enda.. Selger lovde meg at den skulle sendes i neste uke, så får håpe det stemmer. Ellers nærmer bilen seg 15.000km og det andre oljeskiftet er utført, denne gangen byttet jeg kupefilter og pussere også Nærmer seg og polering og voksing for å klargjøre for vinteren, ikke mye arbeid som trengs her, stortsett bare noe voks som har begynt å slippe taket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Oktober 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2016 Da var endelig eksosen ankommet og montert, tok laang tid å få den.. Endte opp med original m-performance diffuser. Måtte modifisere litt for å få alt til å passe, skulle jeg kjøpt på nytt hadde det blitt litt mindre stusser pga det hadde vært lettere å få det til å passe. Begge stussene må bøyes litt til venstre for å få det helt perfekt, dette fikser jeg etterhvert. Her er ett par bilder av ferdig resultat ahj, magneten, Gorg og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 23, 2016 Share Skrevet Oktober 23, 2016 Lekkert! Kennethe34 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 23, 2016 Share Skrevet Oktober 23, 2016 GROMT! Kennethe34 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Oktober 23, 2016 Share Skrevet Oktober 23, 2016 Ble meget bra eksos! Tenkt å lakkere diffuseren eller gjøre noe med refleksene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Oktober 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2016 Takker Svart og blått er tøft, så tenkte å la diffuseren være som den er. Har tenkt på å foliere refleksene sorte evt lakkere de i bilens farge, vet ikke hva som hadde blitt best? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Oktober 23, 2016 Share Skrevet Oktober 23, 2016 Ble meget fett med den eksosen! Kennethe34 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus. Skrevet Oktober 25, 2016 Share Skrevet Oktober 25, 2016 Heftig eksos, får vi noe lydklipp ? tro skiltet ditt er skeivt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Oktober 25, 2016 Share Skrevet Oktober 25, 2016 On 23.10.2016 at 22.52, Kennethe34 skrev: Takker Svart og blått er tøft, så tenkte å la diffuseren være som den er. Har tenkt på å foliere refleksene sorte evt lakkere de i bilens farge, vet ikke hva som hadde blitt best? Enig i at sort er tøft, men ville nok vurdert å lakkere den sort blank så den står i stil til de andre sorte detaljene på bilen, som vinduslister og nyrer? I blank sort vil du også få frem detaljene mer i form av refleksjoner i lakken etc. Refleksene ville jeg fått i bilens farge, det vil fremheve "buen" og formen til diffuseren mer og er nok det peneste slik jeg ser det for meg Torek og ahj reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet April 17, 2017 Forfatter Share Skrevet April 17, 2017 Har ikke skjedd så fryktelig mye her, har kjørt bilen ca 500km i vinter.. Snart tid for vårpolering og sommerhjul da, kommer noe biler når dette er gjort. Har forøvrig kjøpt bilen ut av leasingavtalen, kom frem til at det lønner seg på sikt mtp rentefradrag osv. Tror også at det vil bli bestilt en m-performance baklukespoiler da jeg synes det ser bra ut, mulig jeg går for kopi her hvis det har bra passform Freakshow og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Mai 29, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2017 Legger ved ett par bilder fra vårens polering:) Bilder uten sol er etter voksing og bilder med sol er før voksing. Ble brukt Rupes middel og vokset ned Swisswax Shield. Passerte også 19000km idag, begynner å bli gammel nå denne BimmerFan!, Eivind320x, Gorg og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mai 29, 2017 Share Skrevet Mai 29, 2017 Utrolig flott 4 serie! Tatt bilder nylig av en F32 435 i estoril blå og det er så lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Mai 29, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2017 40 minutter siden, Gorg skrev: Utrolig flott 4 serie! Tatt bilder nylig av en F32 435 i estoril blå og det er så lekkert! Tusen takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå