Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har en 2008 mod e61 med head up display. Finnes det oppdateringer til dette? For å få farger, fartsgrense osv?

Er det noe som "følger" navigasjons CD? Har en veldig gammel for øyeblikket. 08 cd tror jeg.

På forhånd takk :)

Skrevet

Går vel kanskje an å oppgradere, men på ingen måte noe som er ment for å gjøres.

HUD er slik den er egentlig.

Skrevet

Det er ikke mulig å få flere funksjoner inn i HUD til e6x, da verken bil eller display støtter dette. Det er heller ingen muligheter for å montere HUD fra en nyere modell i skrivende stund.

Det eneste unntaket er at man kan programmere inn "M view" som gir turtallsvisning, samt at man kan programmere inn blinklysindikasjon. :)

Skrevet

BMW selger en tilsvarende løsning for ettermontering også, som er mye bedre integrert.

Skrevet

Dette blir litt off-topic, men er det noen har sett noen HUD som virker sammen med polariserte solbriller? Jeg har ikke, så for meg er det en grunn til ikke å velge HUD. 

Skrevet

Nei ikke egebtlig. Alt er tillegge utstyr.

Feks fartsgrense info krever fjernlys assistent.

Betyr det at hvis man har fjernlysassistent på f11 så kan fartsgrense programmeres i hud?

Skrevet

Dette blir litt off-topic, men er det noen har sett noen HUD som virker sammen med polariserte solbriller? Jeg har ikke, så for meg er det en grunn til ikke å velge HUD. 

Min far er på sin tredje bil med HUD. Aldri hatt noe problem med polariserte solbriller. Så vidt jeg husker så var han den første i Norge til å bestille HUD på sin E60 tilbake i 2003/2004 :)

Skrevet

Er ikke ofte jeg bruker polariserte brilleglass, men de gangene jeg har gjort det (til og fra sykkelritt, hvor jeg da bruker sykkelbrillene) så har jeg faktisk ikke lagt merke til at det gir noen dårligere visning av HUD. Kan sjekke dette neste gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...