Turbo-HF Skrevet September 26, 2015 Forfatter Share Skrevet September 26, 2015 Nye deler har straks ankommet danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 28, 2015 Forfatter Share Skrevet September 28, 2015 Grill og eksoshale pluss forhåpentligvis LED interiørlys, hvite AE-ringer, speilramme, takvinge og interiørlister burde snart være på plass. Har nå hentet meg vinterdekk, ble 225/40-18 Nankang SN-1, piggfritt, som kùn var gått 1/2 sesong og fremstod som nesten nye... Disse settes på Style 72 felgene! Selger disse sommerdekkene løst separat: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 29, 2015 Forfatter Share Skrevet September 29, 2015 Da var vinterdekkene pålagt og ferdig montert. Må sjekke hva som er nå, det lukter søtt av eksosen, så må inne det ut. Har eid bilen i eksakt 2 måneder og 2 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 29, 2015 Share Skrevet September 29, 2015 Noen spesiell grunn til at du ikke gikk for facelift-baklykter når du først byttet? De ser jo noen hakk mer moderne ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 29, 2015 Forfatter Share Skrevet September 29, 2015 Noen spesiell grunn til at du ikke gikk for facelift-baklykter når du først byttet? De ser jo noen hakk mer moderne ut. Pris, og må ha adapter / overgang, i tilfelle, liker faktisk ikke facelift baklysene like godt, og "alle" har jo dem nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 29, 2015 Share Skrevet September 29, 2015 Du HF..jeg må si en ting her: Følger mex på tråden din og jeg må si du står på med blåmann:). Denne bilen får jo stell som om det skulle være en m5 og det imponerer meg. Er desverre ikke alle som hadde giddet dette på en standard 1 serie. Jeg ,derimot ,liker det knallgodt. Fortsett med det du gjør,jeg liker det veldig.. Og bilen din er blitt riktig så pen. Turbo-HF og Fredrik 90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 29, 2015 Forfatter Share Skrevet September 29, 2015 (endret) Du HF..jeg må si en ting her: Følger mex på tråden din og jeg må si du står på med blåmann:). Denne bilen får jo stell som om det skulle være en m5 og det imponerer meg. Er desverre ikke alle som hadde giddet dette på en standard 1 serie. Jeg ,derimot ,liker det knallgodt. Fortsett med det du gjør,jeg liker det veldig. . Og bilen din er blitt riktig så pen. Tusen takk Jan, det settes stor pris på å få høre! For meg er det en selvfølge at Premium bil får Premium behandling, og alle BMW'er for meg er i høy særklasse og får dermed førsteklasses behandling og stell. Selvom det er en 1,6i. Takk, ja, jobber med å holde den ren og pen! Endret September 29, 2015 av Turbo-HF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet September 29, 2015 Share Skrevet September 29, 2015 Pris, og må ha adapter / overgang, i tilfelle, liker faktisk ikke facelift baklysene like godt, og "alle" har jo dem nå. Adapter? Er vel bare å bytte huset på kontakten til baklyset? Koster et par tiere hos BMW. HPVL og awt reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 29, 2015 Forfatter Share Skrevet September 29, 2015 Adapter? Er vel bare å bytte huset på kontakten til baklyset? Koster et par tiere hos BMW. Fikk høre at det er en hel plate bak der, ikke bare kontakthuset... Og igjen, liker ikke LCI på baklyktene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 29, 2015 Share Skrevet September 29, 2015 Det er faktisk bare noen ledninger som må bytte plass, så du har nok hørt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 29, 2015 Forfatter Share Skrevet September 29, 2015 Da feiler tegningen på delefilmen også, tydeligvis... Kanskje på \04-05-modeller man må endre det, med annen innfestning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 29, 2015 Share Skrevet September 29, 2015 andreaskarm her inne monterte facelift-lykter på sin 2004-modell, uten å gjøre mer enn å flytte om på noen ledninger. Bjorneoen har gjort det samme (med mine gamle), men de var LED-versjonen så der må man trekke ledninger fra skiltlyset, ellers likt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet September 29, 2015 Share Skrevet September 29, 2015 Jeg har gjort samme operasjonen på min 1-serie. Må kodes også. Ellers så er det ett par ledninger ekstra som tyvkobles på skiltlys og bytte på noen ledninger i kontakta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 29, 2015 Share Skrevet September 29, 2015 Det gjelder kun LED- (high) versjonen. De vanlige uten LED-stripene trenger man ikke å gjøre dette på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet September 30, 2015 Share Skrevet September 30, 2015 På mine med LED passet ikke kontakten. Jeg kunne enten kutte vekk litt plast på kontakten på baklyset eller bytte kontakt på kabelen. I mine øyne er det ingen grunn til å bytte til facelift baklys uten LED. Turbo-HF og HPVL reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå