papertiger Skrevet Februar 19, 2016 Share Skrevet Februar 19, 2016 Nydelig klassiker i en nydelig farge! Ta godt vare på den, tror den kommer til å bli ansett som et godt investeringsobjekt etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Februar 19, 2016 Share Skrevet Februar 19, 2016 Utrolig flott M3! Må jo være et kjempe kjøp med tanke på farge, km-stand osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 20, 2016 Share Skrevet Februar 20, 2016 herregud så flott e46! fantastisk farge på den!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Februar 25, 2016 Share Skrevet Februar 25, 2016 Jeg er tydeligvis alt for lite rundt her på forumet. Hadde ikke fått med meg at du har handlet m3. Sånn er det når en plutselig er på jakt selv. Leter rundt etter alle mulig relevante tråder på alle forum Gratulerer i hvert fall! Hvordan liker du de setene? De er vel alcantara i midten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus. Skrevet Februar 25, 2016 Share Skrevet Februar 25, 2016 for en utrolig nydelig bil ( som fortjener noe helt annet en zito wp hjula ) må være en drøm om være eier av en så fin m3 Ivrig86 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslaska Skrevet Februar 25, 2016 Share Skrevet Februar 25, 2016 3 timer siden, magnus-e-30 skrev: for en utrolig nydelig bil ( som fortjener noe helt annet en zito wp hjula ) må være en drøm om være eier av en så fin m3 Hva har du i mot zito felgene!? Sitter å vurderer å kjøpe inn et sett til min e90 akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasfurelid Skrevet Mars 26, 2016 Share Skrevet Mars 26, 2016 Hei, er zito felgene 19" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet April 16, 2016 Forfatter Share Skrevet April 16, 2016 Da var første turen for sesongen unnagjort. Var helt greit for å si det slik. 👍og et par kjedelige bilder. (felgene er 19" ja, og får nok duge i år ihvertfall.) BimmerAnders, bimmerR, KireS og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 16, 2016 Share Skrevet April 16, 2016 Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet April 16, 2016 Share Skrevet April 16, 2016 Så å si den perfekte E46 i mine øyne! Lekkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerAnders Skrevet April 22, 2016 Share Skrevet April 22, 2016 Helt nydelig bil! Perfekte fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet April 22, 2016 Share Skrevet April 22, 2016 Rett og slett lekker bil og farge! Misunnelig til de grader. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Juni 7, 2016 Share Skrevet Juni 7, 2016 Noe nytt med denne perla da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 5, 2016 Forfatter Share Skrevet November 5, 2016 Jaggu rask til å svare på posten ser jeg. Ikke gjort noe med den i år. Mulig det blir byttet ut litt felger til neste år, samt en csl luke. Ellers blir den nok værende som den er. Legger ved et par bilder fra litt tidligere i år. Nyheim, Marius2002, BjornarHS og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet November 10, 2016 Share Skrevet November 10, 2016 (endret) Nei det skjønner jeg godt, du har vel vært opptatt med å nyte bilen i sommer Du er en heldig mann... Min drømmebil den bilen der. Endret November 10, 2016 av Nyheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå